11 Aralık 2009 Cuma

Katılımsız Yazılım Paketi v.2 istek ve öneri alımı


      
               İlk versiyonunu daha önce burada yayınladığım Katılımsız Yazılım Paketi görsel açıdan nerdeyse tamamen değiştirildi ve ek bazı özellikler eklendi.Bu çalışmayı yayınlamadan önce ilk olarak siz kullanıcıların isteklerini de göz önünde bulundurmaya karar verdim, pakette bulunmasını istediğiniz yazılımları belirtirseniz en çok istenilen yazılımların bulunduğu bir çalışma hazırlayacağım.yukarıdaki resimde hazırladığım ama beklemeye bıraktığım çalışmadan bir görüntü.Bu paket sadece platform(programları dahil olmadığı paket) olarak yayınlanacaktır.Programlar sürekli güncelleniyor ve sizi sabit bir pakete mahkum etmek istemiyorum ilk paketteki gibi programları verdiğim talimatlara göre düzenleyip dizinine atarsanız çalışacaktır.
Resmin üzerine tıklayarak daha net bir görüntü alabilirsiniz.
  • Tasarım ve ek özellikler konusunda da önerilerinizi bekliyorum.(mesela bir registry ayarları bölümü eklenebilir)
  • Güncelleme modülü eklenebilir güncelliyeceğiniz dosya doğrudan çalıştırılabilir bir exe dosyası ise yolunu yazın adını düzenleyin (pro1 gibi) ve paketin çalıştıracağı konuma indirin.
  • İsteklerinizi ister tek tek program isterseniz de bir txt dosyasında liste halinde gönderebilirsiniz.bağlantıları ve isteklerinizi yorum olarak atın.incelenip yayınlanacaktır.

23 yorum:

  1. ekran görsellerini içeren bir bölümde yer alabilir mesela dock ünitelerinin bu resimdeki son versiyonu ve benzerleri.

    http://img.photo.zing.vn/file_uploads/gallery/sources/q42008/2009/05/25/01/72091243231818.jpg

    YanıtlaSil
  2. yazılımın ismini verseydiniz daha iyi olurdu.

    YanıtlaSil
  3. Emin olmamakla birlikte Stardock ObjectDock yazılımının plus olanı yani üsretli olanıdır.

    hatta buna bir bak ;

    http://www.appleinsider.com/articles/07/10/10/road_to_mac_os_x_leopard_dock_1_6.html&page=2

    Bu arada çalışmalarını kullanıyor ve beğeniyle takip ediyorum.Tebrikler.

    Anıl

    YanıtlaSil
  4. verdiğin linkteki dock apple için windows için olanıda görmüştüm fakat şuan bulamıyorum bulursan bir bağlantı verebilirmisin?Bu arada çalışmalarımı beğendiğine sevindim teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Bu Projende InsAllah .apz Formatını Sılmezsın :) En azından Belkı Ortak Projeyı Fıkırlerle ve Tasarılarla Beraber Degısıklık ve Uygulama Yapar Bırbırımızle Paylasırız bu arada Su lınktekı Kendı Hazırladıgım AIO yu ( Ams 7.5 Extra) Sana Tavsıye Ederım.

    http://www.tnctr.com/index.php?showtopic=117560

    İyi günler...

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler Erdal Bey indirip kullanacağım.
    dediğiniz gibi .apz formatındada vereceğim.

    YanıtlaSil
  7. Dock durumundan başka bir önerimde çalışmalarını ne kadar büyük olursa olsun tek link vermeni öneriyorum.Ayrıcalıklı olmak için bu iyi bir silah olacaktır ve insanlara daha büyük bir kolaylık olacaktır.Mesela ben akşama kadar koşturuyorum ve nette çok vakit geçiremiyorum.Ama tek link olur ise geceden başlatırsın download u sabaha kadar biter.Umarım bunu düşünürsünüz.

    YanıtlaSil
  8. Anıl Bey tek link konusu önemli fakat benim teknik olanaklarım bunun için yetersiz 1MBit netle ne yapabilirim bu sadece download birde upload kısmını düşünecek olursak dörtte birine iniyor.Bu çalışma için zaten boyutu düşük olacak çünkü içinde programları vermeyeceğim sadece platform ve apz formatında (kendiniz düzenleyip kişiselleştirin diye ve bu şekilde daha da geliştirilebilir) fakat bana destek olmak isteyen arkadaşlar olursa (net olanakları yüksek) tek link çok güzel olur.
    Aslında bu çalışmada tasarım daha ağır basıyor gerisi bir şekilde yapılabilir.

    YanıtlaSil
  9. Boyutu aşırı büyük olmaz ise 4 gb üstü ben onu bir günde şirkette upload edebilirim.8 mb baglantı sayılır şirketteki.

    YanıtlaSil
  10. düşünmem lazım yavaş yavaş upload etmeye çalışırım belkide.

    YanıtlaSil
  11. Öncelikle Çok Teşekkür Ederim Çok Güzel Bi Çalışma Olmuş Seninle Konuşmak İsteyorum MSN adresin Fln Varsa Verirsen Sevinirim Boş Bi Düşünce Diil Emin Ol Lütfen Bu Çağrımı Göz Önünde Bulundur.. Saygılarımla - Selman Bal..

    YanıtlaSil
  12. selman bey forumdan özel mesaj atarsanız veya buradan yorum olarak biraz bahsederseniz daha iyi olur.yorum yayınlanmadan önce kontrol edip öyle yayınlıyorum

    YanıtlaSil
  13. selman bey forumdan msn adresime ulaşabilirsiniz.ayrıntıları orada konuşabiliriz.

    YanıtlaSil
  14. Ya ben Bişey Sormak İstiyorum Yaklaşık 1 Aydır Bunu Takip Ediyorum Ve Hala Çıkmadı Veya Çıkış Tarihi Hakknda Bilgi Yok Lütfen Bizi Bilgilendirin Bu AIO Ne Zaman Çıkacak... En Yakın Zamanda Çıkması Dileği ile...

    YanıtlaSil
  15. daha öncede dediğim gibi sadece platform olarak yayınlanacak.programlar olmayacak.son birkaç denemeyi yapıyorum hataları kontrol ediyorum help dosyasını hazırladım geçikmesinin bir diğer sebebi okuldaki derslerim AIO ya arasıra bakabiliyorum.Sabredin yakın zamanda gelecek.

    YanıtlaSil
  16. Tmm Sağolun Sabırsızlık Bekliyorum İnş. Okuldaki Derslerinizi de Kısa Sürede En İyi Şekilde Verirsiniz Kolay Gelsin Bu Tasarımızı Sabırsızlıkla Bekliyorum.. Saygılarımla..

    YanıtlaSil
  17. Nero micro ve Firefox şart denenmeli eklenmeli, ayrıca Allwallpaper lite sürümü ücretsiz olarak konulmalı, cünkü Win 7 deki aralıklı masaüstü resim değiştirme özelliği bilgisayarlara ayrı bir hava katıyor:)İlgiyle Takip ediyorum çalışmalarını:)Ha bu arada ben bitirdim finalleri, darısı tüm üniversiteli arkadaşlara!

    YanıtlaSil
  18. ben eğer boyle bır paketı ındırırsem şunu ararım guncellenmesi lazım bir düğmeye tıkladığımda paket güncellenecek yoksa indirmem bana cazip gelmez cunku 1 hafta sonra pakette olan cogu prg. guncel surumlerı cıkmıs olacak eğer oyle bırsey olursa cok ıyı olur ;)
    bu sekılde benım ısıme yaramaz ben sadece yorumumu yapmak ıstedım belkı arkadasa cazip bir fikir vermiş olabilirim ;)
    emeği geceenler sağolsun

    YanıtlaSil
  19. evet güncelleme konusunda haklısınız fakat dosyaları doğrudan indirmek için dosyaları barındıracak güncellicek bir ftp host filan lazım aioya entegre edilir güncelleme işi ama dediğim gibi barındıracak yer ve bununla uğraşacak biri lazım ne yazıkki benim yeterli zamanım yok.dediğiniz şeyi bende düşündüm fakat host işi mesele free hosta atsan adamlar hesabı kapatıyor hemen yada bandwith mesele oluyor.

    YanıtlaSil
  20. dvd çıkart kısmı hata veriyor on Click line 2 in main chunk şeklinde hata

    YanıtlaSil
  21. selam apz tasarı dosyasını nasıl oluştururuz açıklalarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  22. DVD çıkart komutlarını AIO bölümünden verdim.
    AMS de "File" menüsünden "Export" diyerek apz dosyasını kaydedeceksin.

    YanıtlaSil
  23. teşekkürler üstat çalışmalarında başarılar yeni çalışmar bekliyoruz selam

    YanıtlaSil

Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.