18 Ocak 2010 Pazartesi

Katılımsız Yazılım Paketi V.2

    

   
 




  • Katılımsız Yazılım Paketi V.2
          Sonunda tamamladım.Aslında çok daha önce çıkarmayı planlıyordum fakat çok yoğun bir dönem geçirdim ve çıkarmışken en güzel halini oluşturmalıyım dedim.İşlev olarak önceki sürümden fazla bir farkı yok seçip kuruyorsun farklı olarak birkaç özellik birkaç Kayıt Defteri ayarı Tema vs.Bu çalışmada Tasarıma öncelik verdim.Uygulamanın Dosya menüsündeki Yorum Gönder kısmında istek, öneri ve çalışma hakkındaki görüşlerinizi bildirebilirsiniz.Ayrıca Dosya menüsündeki Lisans kısmından da Windows 7 ve Windows XP için Aktivasyonlar bulabilirsiniz.
  • Katılımsız Yazılım Güncelleme                                                                                                        Daha öncede belirttiğim gibi bu paketi sadece platform olarak yayınlayacağım yani içinde program yok sadece temalar kayıt defteri vs.Katılımsız Programları kendiniz hazırlayıp veya kaynak sitelerden bulup içine atabilirsiniz.Katılımsız Programları Nasıl atacağınıza dair yönergeler paketin Yardım Menüsünde mevcut.Her yazılım grubu ayrı ayrı klasörlerde sınıflandırılmıştır.
  • Butonlar                                                                                                                                                 Sağ Tuş Eklentileri : Kendi kullandığım ve sizin de işinizi kolaylaştıracağını düşündüğüm kayıt defteri ayarları.Ekleme/Kaldırma seçeneği mevcuttur.bu ayarları ben hazırlamadım.                                          Sürücü Kur:Driver Genius,Driver Magician,DriverPacks vb. programlarla oluşturduğunuz kişisel sürücü paketlerini uygulamaya eklemeniz için oluşturduğum bir buton.”Autoplay/Docs/Driver” klasörüne hazırladığınız driver uygulamasını atın ve bunu çalıştıran exe dosyasının adını “driver.exe” yaparsanız uygulamada  “Sürücü Kur” butonuna bastığınızda driver uygulaması açılacaktır.            DVD’ye Gözat : Paketi DVD ye yazdırmak isteyenler için kullanım sırasında DVD içeriğini görme amaçlı bir kısayol butonu.                                                                                                           DVD’yi Çıkar : Uygulama ile işiniz bittiğinde bu butona basarak DVD’yi sürücüden  çıkarabilirsiniz.                                                                                                                             Program listesi vermeye gerek duymuyorum hangi programların bulunduğunu resimlerden görebilirsiniz.
Not: Bu çalışma AutoPlay Media Studio 7.5 yazılımı ile hazırlanmıştır
İndirme Bağlantıları ;
http://rapidshare.com/files/336712204/KYPv.2.zip


Yoğun istek üzerine tasarı dosyasını da (apz) yayınlıyorum.
http://www.multiupload.com/ENK4NM94N1

24 yorum:

  1. Dostum nacizane iki yorumum olacak kendi açımdan media oynatıcı olarak kmplayer kullanıyorum eklenseydi iyi olurmuş, ama diğer paylaşımlar ise hemen her bilgisayarın olmazsa olmazlarından, Keşke programların versiyonlarını ekleseymişin, hangi versiyonu olduğunu bilerek yüklenirdi. En azından yaa bu bir süre sonra "Yaa bu eski versiyonuymuş!" diyerek silmek pek hoş olmayacaktır. Ama arşivimde bulunması gerekir, gerçi kendi bir arşiv ama neyse:)))

    YanıtlaSil
  2. hoca gerçekten güzel bir çalışma olmuş ellerine sağlık. bende buna benzer bişeyler hazırlıyorum. usta olaak bi kaç sorum olacak umarım yardımcı olursun.

    saat tarih ve sistem doluluk oranlarının kodlarını verebilirmisin
    birde kuracagımız programın kutucuguna tıkladıgımızda nasıl italik ve kalın oluyor. apz olarak verdiini indirdim saat tarih ve sistem doluluk kodlarını aldım çalıştıramadım. Yardımcı olursan minnettar kalırım

    YanıtlaSil
  3. şu an kendi bilgisayarımda olmadığımdan kodları şimdilik veremicem kendi bilgisayarıma geçince veririm.
    italik kalın global functions taki kodlarla oluyor orada küçük bir değişiklik yapman lazım.

    YanıtlaSil
  4. Yapmış olduğunuz apz paylaşımından dolayı teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. kodları isteyen arkadaşım bunları sayfada nesne olmayan biryere çift tıkla açılan pencerede menüden On Preload kısmına gir

    -- Doluluk göstergesi
    -- cSpace adında bir label oluşturacaksın birde Progress1 adında bir progress.aşağıdaki kodlarda "C:" kısmında C yerine D yaparsan D sürücüsü için olur..bu kodları Global Functionsa da yazabilirsin birden fazla sayfada kullanacaksan kolaylık olur.aşağıdaki kodları alacaksın

    function LeftOverMegs(Gigs,TotalMegs)
    return Math.Round(TotalMegs - (Gigs*1024), 0);
    end
    cSpFree = Drive.GetFreeSpace("C:");
    cspace = Drive.GetSize("C:");

    GBspace =cspace/1024
    GBFree = cSpFree/1024

    TotalGigs = Math.Round(GBspace, 0);
    FreeGigs = Math.Round(GBFree, 0);

    TotalMegs = LeftOverMegs(TotalGigs,cspace)
    FreeMegs = LeftOverMegs(FreeGigs,cSpFree)

    Label.SetText("cSpace_tr",""..FreeGigs.."GB Boş, "..TotalGigs.."GB Toplam");
    Label.SetText("cSpace_us",""..FreeGigs.."GB Free, "..TotalGigs.."GB Total");

    dolu=(cspace/1024) - (cSpFree/1024)
    tam=cspace/1024
    Progress.SetCurrentPos("Progress1", Math.Ceil((dolu/tam)*100));

    *************************************
    -- Saat Tarih
    --tarih ve saat adında iki tane label oluşturacaksın.On preload kısmına aşağıdaki kodları yaz.

    day = System.GetDate(DATE_FMT_DAY);
    ay = System.GetDate(DATE_FMT_MONTH);
    sene = System.GetDate(DATE_FMT_YEAR);
    saniye = System.GetTime(TIME_FMT_SEC);
    dakika = System.GetTime(TIME_FMT_MIN);
    saat = System.GetTime(TIME_FMT_HOUR);
    Label.SetText("saat", ""..saat..":"..dakika..":"..saniye.."")
    Label.SetText("tarih", ""..day.."."..ay.."."..sene.."")
    Page.StartTimer(100);

    --saat için On Timer kısmına aşağıdaki kodları da yaz

    day = System.GetDate(DATE_FMT_DAY);
    ay = System.GetDate(DATE_FMT_MONTH);
    sene = System.GetDate(DATE_FMT_YEAR);
    saniye = System.GetTime(TIME_FMT_SEC);
    dakika = System.GetTime(TIME_FMT_MIN);
    saat = System.GetTime(TIME_FMT_HOUR);
    Label.SetText("saat", ""..saat..":"..dakika..":"..saniye.."")
    Label.SetText("tarih", ""..day.."."..ay.."."..sene.."")


    yinede yapamazsan verdiğim apzyi kendine göre boyutlandır resimleri görünümü değiştir saat tarih doluluk kodları dışında işine yaramayanları sil.deneye deneye yapabilirsin bende öyle yapıyordum.birde usta demişsin ben kodlardan fazla anlamıyorum ams nin forumundan tnctrdeki arkadaşlara sorarak programın help kısmından vs.. buralardan kod işini çözüyorum tasarıma gelince resim düzenleme programında hayal gücünü kullanacaksın ve bunları doğru yerlere koyacaksın o zaman işlem tamamdır.kısacası bu işin üzerine düşersen yavaş yavaş herşeyi çözersin.

    YanıtlaSil
  6. gerçekten süper bir çalışma elleriniz dert görmesin. ben apz dosaynını indridim programları nasıl ekilcem.bir programı eklemeyi anlatabilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  7. help dosyasında anlatıldı ama yinede söyliyeyim.proları Autoplay/Docs içindeki ayrı ayrı sınıflandırdığım klasörlere help dosyasında belirttiğim yerlerine göre atacaksınız.

    YanıtlaSil
  8. bu sistem doluluk oranını yazı ile yazdırmayı başardım ama o ufak yeşil göstergeyi çalışramadım.

    YanıtlaSil
  9. Progress nesnesinin adını Progress1 yapmamış olabilirsin yada kodlardan o progresi göster Progress1 yazan yerlerde.

    YanıtlaSil
  10. Dostum bu katılımsız paketi v.2 içi boş mu programları biz mi ekleyeceğiz? bunun aynısının programlı olanını sunabilirmisin?

    YanıtlaSil
  11. hocam bunun apz dosyasını bi ara paylaşmıştınız ben o zaman indirmiştim. pc çökünce arşivden silindi. rica etsem tekrar upload edebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  12. apz dosyasının bağlantısı aktif oradan indirebilirsin temayı değiştirince siyah renkten bağlantı görünmemiş.

    YanıtlaSil
  13. APZ Tekrar paylaşırmısınız Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  14. Apz tasarı dosyasını yenilermisiniz teşekkürler?

    YanıtlaSil
  15. autorun a basınca açmıyor yardım edebilir misiniz nasıl çalıştıracağım açılmadığı için içine program atıp kullanamıyorum

    YanıtlaSil
  16. @metinexHata mı veriyor yoksa hiç bir tepki yok mu? Bendeki paket çalışıyor. Dosyalardan biri mi eksik acaba?

    YanıtlaSil
  17. rar açılıyor fakat autorun hiç açılmıyor

    YanıtlaSil
  18. http://i.imgur.com/LLkJL.jpg

    böyle bir çalışma gördüm fakat gördüğüm sitede silinmiş aceba böyle bir program var mı elinizde okul için gerekli, okul bilgisayarlarına format atacağım ve öğretmen arkadaşalra vereceğim yardımcı olabilir misiniz.
    teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  19. @metinexBenim çalışmanın değiştirilmiş hali. Silentall.Com da bir arkadaşa yardımcı olmuştum. Blogta AIO bölümünde birkaç çalışmam var onları inceleyebilirsiniz. İşinizi görecek birşey mutlaka bulursunuz.

    YanıtlaSil
  20. @Dragon�
    Selam hocam ya kusuruma bakmayın konumuzla alakası yok ama yorum yazabilieceğim bir yer olarak burayı bulabildim, bizim labaratuvarda bir bilgisayar şifreli ve şifresini bilmiyoruz işletim sistemi;"Windows 7 Professional" şifreyi kırabileceğim bir yöntem varmı ? Yardımınız için şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  21. @Sinan AÇARNormal Windows oturum açma şifresinden bahsediyorsan kolay.HBCD de şifre sıfırlamak için birkaç araç var. Konboot diye birşey var bide oda HBCD içinde şifreyi atlatıp giriş yapılabiliyormuş.Denemediğim için öyle yazdım.
    BIOS yada HDD şifresi ise biraz uğraştırır. HBCD içinde vardır onlarda.

    YanıtlaSil
  22. hocam apz linki silinmiş yenileyebilir misiniz ?
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  23. apz olarak elimde yok. Daha önce isteyenlerde olmuştu. Ne yazıkki yok.

    YanıtlaSil
  24. @Dragon®HBCD olarak bahsettiğinz şey Hirens Boot sanırım evet onda var bir kaç yöntem ama ben bu yöntemleri bilmyorum bende hirensin 14.1 versiyonu var başka bir yöntem kullandım ben live xpden bilgisayarı açtım C:\WINDOWS\system32\config klasöründeki SAM dosyalarını sildim ancak pek sağlıklı bir yöntem değil. Katılımsız Yazılım Paketiniz de çalışmıyor hocam, sadece bir tane tema kurulabiliyor başka her hangi bir işlem kurulamıyor

    YanıtlaSil

Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.