3 Şubat 2010 Çarşamba

Dragon® Mini Katılımsız Kurulum

                             Normal Hali                                                            Düzenleme Modu
       Bu çalışma ile daha önceki aiolardan farklı olarak hangi programı koyacağınızı siz belirliyorsunuz.Düzenleme Modu butonuna basarak istediğiniz program için istediğiniz ismi girebilir program dizinini aç butonuna basarak programların olacağı dizine ulaşabilirsiniz buraya programın ismini sırasına göre "pro1.exe", "pro2.exe" vs... olarak değiştirip atabilirsiniz.Tamamen isteğinize bağlı bir yapıya kavuşturabilirsiniz.sabit diskten veya flash bellekten çalıştıracaksanız program güncellemelerinde aio da görünen program adını güncelleyip programı dizinine atabilirsiniz.
İndirme Bağlantısı;
önceki bağlantıdaki dosyayı indirip sorun yaşayanlar 7-ziple açsınlar
yeni rar uzantılı olarak tekrar upload ettim buyrun
Hata düzeltilmiştir programalrı Pro klasörü yerine AutoPlay/Docs içine atacaksınız.daha önce indirenler aiodaki pro dizinini aç butonunu kullanmasın kullansa bile dosyaları AutoPlay/Docs içine atın.yeni indirecekler bu butonu kullanabilir doğrudan programları atacağınız dizin açılacak.sorundan dolayı daha önce indirenlerden özür diliyorum.

http://www.multiupload.com/RZUVM8CUP2

çalışmıyor diyenler video

12 yorum:

  1. dostum rarda sorun var umarım yenısını bıran once yayınlarsın beklemekdeyım sıtende :D

    YanıtlaSil
  2. aslında sorun yok benim dalgınlığıma gelip 7zipte farklı bir ayarda sıkıştırmışım rarlı bağlantıyı eklicem birazdan.şu andaki zipli dosyayı indirmişseniz 7ziple açabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. kullanımı nasıl acaba bir türlü beceremedim.katılımsız bit programı ...\AutoPlay\Docs\Pro kalsörüne atıyorum isminie ekleyip seçip kurmasını istediğimde kurmuş gibi yapıyor fakat kurmuyor.

    YanıtlaSil
  4. dostum güzel olmuş..paylaşımın için tşk. ediyorum.ama ben bir kaç tane değişiklik yapmak istiyorum.eklemek istediklerim var.apz formatında da paylaşsan hiç kötü olmaz..

    YanıtlaSil
  5. nasıl bir değişiklik yapmak istiyorsun söylede belki bizim işimizede yarar.ona göre verebilirim.

    YanıtlaSil
  6. mesela en basit örneği arkadaşlarımın benimle daha kolay iletişime geçebilmesi...eklemek istedğim bişi..

    YanıtlaSil
  7. umarım bunun proje dosyasıı yayınlarsın

    YanıtlaSil
  8. Bu program windows 7 de çalışmıyor. Çalışan bir versiyonu varmıdır?

    YanıtlaSil
  9. Windows 7 veya Vista da çalışmamasının daha doğrusu seçtiğiniz programları kurmamasının sebebi büyük bir ihtimalle "Kullanıcı Hesabı Denetimi" ayarlarından olabilir.Yani ikide bir birşey yapmak için ekranı soluklaştırıp izin isteyen Windows zımbırtısından dolayı olabilir."Kullanıcı Hesabı Denetimi",Başlat/Denetim Masası/Kullanıcı Hesapları/Kullanıcı Hesabı Denetimi ayarlarını değiştir kısmından ayarlarsanız uygulama çalışacaktır.Eğer sizin sorununuz bununla ilgili değilse sorun hakkında daha ayrıntılı bilgi verirseniz çözüm bulmaya çalışırız.İyi günler.

    YanıtlaSil
  10. Selam, Çok güzel ve pratik bir uygulama. Ben çok beğendim.Çok da kullanışlı.Mümkünse biraz da ben üzerinde oynamak isterim. Apz dosyasını isteyebilir miyiz? Link eklersen çok sevinirim. Teşekkürler.

    Draven..

    YanıtlaSil
  11. uzun süre önce yapmıştım arşivimi bir karıştırıyım bulabilirsem yayınlarım buradan.bulamazsan ne yazıkki yapacak bişey yok aynı çalışmanın 100 programlık olanının apz sini yayınlamıştım tek farkı tasarımıydı.

    http://freshdragon.blogspot.com/2010/02/dragon-katlmsz-kurulum.html

    YanıtlaSil
  12. gardaş bu programı 6 yıldır kullanıyorum ve çok memnunum ama benim ahmak çırağım sildi programı e link ölmüş yeni link atabilirmmisin bana

    YanıtlaSil

Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.