11 Aralık 2010 Cumartesi

Dragon® SeçKur 2011 Program Seçimleri Bilgilendirme


Dragon® SeçKur 2011 10 Kategoride toplam 100 program içerecek.Kategorileri şu şekilde belirledim.
  • Sistem Araçları
  • Arşiv Yöneticileri
  • Medya Oynatıcıları
  • Web Tarayıcıları ve Eklentileri
  • Ofis Yazılımları
  • Mesajlaşma ve E-Posta Yazılımları
  • İndirme Yöneticileri
  • CD/DVD Araçları
  • Resim Düzenleme Yazılımları
  • Güvenlik Yazılımalrı
Her kategori için program seçimlerini yapıyorum daha sonra programları da belirtip anketle veya doğrudan yorumlarla en son halini vereceğim.

1 yorum:

  1. linklerin çoğu kırık yenileme imkanın varmı abi birde bir şey sorcam windows 7 8.1 10 bir isoda nasıl yapabiliriz birde katılımsız programları bir platform halinde nasıl entegre edebiliriz örnek olarak dragon sec kur gibi kurulumun son aşamasında çıksın istiyorum bi yardımcı olursan sevinirim ben baya uğraştım yapamadım senden başka kimse yapamaz başarılarının devamını diliyorum iyi bayramlar.

    YanıtlaSil

Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.