5 Eylül 2011 Pazartesi

Auto Install Pro | Toplu Katılımsız Program Yükleme Platformu (Sürüm: 1.2.5.9)

 Auto Install Pro | Toplu Katılımsız Program Yükleme Platformu




Sürüm : 1.2.27.9

#Program Yükle Bölümü :
-Kodlamada iyileştirmeler yapılarak kurulum süresi kısaltıldı.
-İşletim Sitemi Uyumluluğundan sadece Vista seçimi kaldırıldı.Windows 7 seçeneği Windows Vista | 7 yapıldı ve değiştirme işlemi bağımsız olmaktan çıkarıldı.Diğer bilgilerin değişmesi ile beraber değişecek.
-Progam Listesi Düz Liste görünümündeyken programların sıralı gelmesi sağlandı.Daha önce Kategorili listedeki sırası ile geliyordu.
-Kodlama hataları düzeltildi.



Sürüm : 1.2.25.9
-Kodlama Düzeltmesi

Sürüm : 1.2.20.9
#Program Yükle Bölümü :
-Liste Görünümü Düz Liste olduğunda Kayıtlı seçimin yanlış işaretlenmesi hatası düzeltildi.
Güncelleyici ile yeni sürüme yükseltebilirsiniz. Hatayı bildiren arkadaşa teşekkürler.

Sürüm : 1.2.14.9
#Program Yükle Bölümü :
-Program Listesinin görünümünü Kategorili ve Düz Liste olarak seçebilme imkanı eklendi.Son görünüm neyse sonraki açılışta görünüm o şekilde olur.
-Kayıtlı Seçim sayısı sınırı(3) kaldırıldı.İstenildiği kadar Kayıtlı seçim kaydı yapılabilir.
#Program Ekle | Değiştir Bölümü
-Kayıtlı Seçim sayısını ve adını değişitrme bölümü eklendi.
Not: Bu güncellemeyi kullanabilmeniz için 1.2.5.9 veya üstü bir sürüm kullanmanız gerekir.

Sürüm : 1.2.7.9
#Sistem Bilgisi Bölümü :
-Sistem Bilgisi bölümündeki Ayarlar butonundan görüntülenecek bilgilerin isteğe bağlı seçilebilmesi. 
 Platform 1.2.7.9 sürümüne yükseltilmiştir. Bu sürümden(1.2.5.9) güncelleme ile yeni sürüme geçebilirsiniz.


 Sürüm : 1.2.5.9
#Sistem Bilgisi Bölümü :
-İşlemci ve Ekran Kartı Sıcaklığı eklendi.
-Anakart bilgisi Eklendi.
-Bios Bilgisi geliştirildi.
-Sabit Disk Bilgisi geliştirildi, Disket sürücü olmadığı halde biostan pasifleştirilmemiş olmasından kaynaklanan hata disket sürücülerini algılamayacak şekilde düzeltildi.
-Ekstra Sistem Bilgisi için Programlarda Ekleme, Çıkarma, Güncellemeler yapıldı.
-Sistem Bilgisi bölümü Uygulama açılışını yavaşlattığı için açılışta sistem bilgisi alımını iptal etme seçeneği eklendi. Uygulama açıldıktan sonra Sistem Bilgisi alınabilir.  
#Program Yükle Bölümü :
-Kategorili sisteme geçilmesi ile birlikte listeye eklenen programlar, program numarası ile değilde karışık olarak eklendiğinde, kurulum sırasında çıkan kurulan ve sıradaki program bilgilerinin uyuşmazlığı çözüldü. Eski halinde seçilen programlar doğru kuruluyordu fakat bildirimi yanlış verebiliyordu.
-Kurulum İlerlemesini, dialog ve mevcut pencerede görüntülemeyi seçme olanağı getirildi.
-Kurulum tamamlandığında sesli uyarı ile bildirim seçeneği eklendi. Kuruluma geçmeden önce "Seçenekler" den etkinleştirebilirsiniz. Varsayılan dışında kendi dosyanızı seçebilirsiniz.
-Listede Program adlarının üzerine çift tıklayıp Ekleme/Değiştirme/Güncelleme özelliği eklendi.
-Programların İşletim Sistemi Uyumlululuklarının listede gösterimi eklendi.
#Program Ekle | Değiştir Bölümü :
Programların İşletim Sistemi Uyumlululuklarının girişi eklendi.
#Hakkında/İletişim Bölümü :
-Messenger üzerinden anlık İletişim imkanı eklendi. Çevrimiçi yakalayabilirseniz tabi :)
#Diğer :
-Genel kodlama geliştirmeleri ve hata düzeltmeleri.

Platformun gelişmesine geribildirim göndererek yardımcı olan herkese Teşekkürler!

Not: Dosya boyutu çok fazla arttığı için önceki sürümlerden bu sürüme güncelleme ile yükseltme yapılamayacak. 

 Uyarı: Bu Platform sadece kişisel kullanım içindir. Platforma program ekleyip yayınlamak yasaktır. Buna uyup uymamak insanlığınıza kalmıştır. Bu çalışma üzerinden geçinmek isteyenlere duyurulur.
Boyut: 51.7 MB | MD5:B4EF5ECC9E8F0D9AD57FBD32A7FE0BD8
http://www.fileserve.com/file/NNHPFux/AutoInstallPro_1.2.5.9.rar 
Önceki Sürümler
Sürüm : 1.0.25.6




Sürüm:1.0.26.6 
#Windows 7 Professional da çalışırken Sistem Bilgisi bölümünde gelen hata düzeltmesi.
Not: Bu Güncellemeyi 1.0.25.6 sürümünde çalıştırın.Aşağıdaki güncelleme kodunu Güncelleyici de değiştirin.
1.0.26.6 Güncelleme Kodu:
9HeM5G86u7eSUW62qzQpyTyTjMPHeUcuHlctOW1GPNni0NvN6huSLBkEq1mS0RH98l8n6BCv6g5EVzRWcewe8A== 


Sürüm:1.0.25.6 
Yenilikler 
#Tasarım değiştirildi.
#Sistem Bilgisi Bölümüne yeni öğeler eklendi.Sisteminiz hakkında çok daha ayrıntılı bilgi alabileceğiniz profesyonel programlar eklendi.
#Program Yükle bölümü yapısı değiştirildi.Daha işlevsel hale getirildi.
#Program Yükle Bölümüne "Program Hakkında" bölümü eklendi.
#Program Ekle | Değiştir bölümüne program açıklaması girişi eklendi.
#Eklenen program simgeleri ico biçiminden png biçiminde eklenecek hale getirilmiştir.(16x16 png biçimi) #Hızlı Erişim Menüsü eklendi.
#Hakkında bölümüne Geribildirim/Mesaj Formu eklendi.Platformda karşılaştığınız sorunları bu kısımdan bildirebilirsiniz.
#Bazı kodlama düzeltmeleri ve geliştirmeleri.

Uyarı: Bu Platform sadece kişisel kullanım içindir. Platforma program ekleyip yayınlamak yasaktır. Buna uyup uymamak insanlığınıza kalmıştır. Bu çalışma üzerinden geçinmek isteyenlere duyurulur.


Bir önceki Sürümü İndirenler Güncelleyici ile bu sürüme yükseltebilirler.

Sürüm: 0.17.6.11
Sürüm 0.17.6.11 Yenilikler 
#Tasarım Değiştirildi. 
#Program kapatıldığında sistem tepsisinde çalışmaya devam etmeyecek.doğrudan kapatılabilecek. 
#Driver Pack Solution kısayolu "autorun.hta" yerine "DriverPackSolution.exe" den çalışacak şekilde ayarlandı. #Portable Program Platformları için Kısayol Eklendi. 
#Programlara Kategori Ekleyebilme 
#Program Ekle | Değiştir bölümünde bazı düzeltme ve eklemeler. 
#Platformu Güncelleme bölümü eklendi. #Diğer Düzeltme ve Geliştirmeler.

Boyut: 14 MB | MD5: EE5E03D152E282D81248B1EB23C1FB36
http://hotfile.com/dl/121275197/db03b1c/AutoInstallPro_0.17.6.11.rar.html


Auto Install Pro Katılımsız Programları toplu halde zahmetsizce kurmak için tasarlanmış gelişmiş bir Katılımsız Kurulum Platformudur. 
#İçerisinde herhangi bir katılımsız program yoktur.Kullanıcı istediği katılımsız programı kolayca platforma ekleyebilir. 
#Program Ekle | Değiştir bölümündeki Nasıl Yaparım? butonuna tıklayarak platformun tanıtımını ve platforma nasıl program ekleneceğine dair videoyu izleyebilirsiniz. 
#Platforma programları ekledikten sonra CD/DVD'ye yazdırmak isterseniz aşağıdaki özellikleri kullanamazsanız. 
1)Seçimi Kaydet 
2)Program Ekleme | Değiştir Bölümü 
#Platforma istediğiniz kadar program ekleyebilirsiniz.Herhangi bir sınırlama yoktur. 
#Eğer Platforma Driver Pack Solution entegre etmek isterseniz Driver Pack Solution dosyalarını Platformun ana dizinindeki DRP klasörüne atmanız yeterlidir.Platformdaki Sürücü Yükle butonu ile çalıştırabilirsiniz. #Platformda herhangi bir hata ile karşılaşırsanız Hakkında bölümündeki iletişim adreslerinden ulaşarak platformun gelişimine yardımcı olabilirsiniz.Güncelleme dosyası çıktığında buradan yayınlanacaktır.Sonraki sürümde güncellemeyi otomatik hale getirebilirim.


Mesenger Windows Live Facebook Twitter MySpace E-Posta

20 yorum:

  1. çalışmalarınız çok güzel ve yararlı devamını dileriz sizin gibi insanlar bize lazım rica etsem apz dosyasını paylaşabilirmisiniz öğrenmek amacıyla istiyorum teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık çok güzel olmuş
    hocam portable programlar içinde sürücü yükle gibi bir baton olsa buraya isteyen portable menüyü koyabilsek (Lupopensuite menü gibi ) çok iyi olur

    Auto Install Pro üstünde küçült yada kapat simgesi yok herhalde sadece simge halinde var

    YanıtlaSil
  3. sağol erhan, sadece program yükleme için tasarlamıştım o yüzden ekstra şeyler eklemedim.Sadece Driver Pack Solution için buton koydum.Olmazsa senin için tekrar düzenleyip bir buton daha ekleyeyim.
    kapat simgesi yok çünkü görüntü açısından simetrik olmasını istedim.siistem tepsisinden simgeye tıklayıp kapatabilirsin.

    sedbond, beğenmene sevindim fakat apz dosyasını paylaşmayı düşünmüyorum.İstediğin bir kısım olursa kodlarda yardım edebilirim.Lütfen bunu anlayışla karşıla.

    YanıtlaSil
  4. bence teman yerine oturmuş
    ayrıca kodlar içinde farklı uyarlamalar yapman çok hoş olmuş. zaten yaptığın diğer eserlerden vazgeçemiyordum bununla değişecek bu kural :) ancak sorunlarım var
    1. program ekledik kaldırmak istiyorum nasıl?
    2. eski silent setup daki gibi eklemek istediğim yazılımı tek tek değilde hepsini birden eklemek istiyorum
    3. aslında bu bi fikir. araştırıyorum hala bulamadım amp de sürükle bırak tarzı kodlar yokmu. programı sadece sürükleyip bırakarak yüklemek istiyorum..

    çalışmalarının takipçisiyim

    YanıtlaSil
  5. sağol yeniden ayarlarsan çok sevinirim kendine iyi bak

    YanıtlaSil
  6. Erhan sürücü yükle butonunu portable için değiştirsem olur mu?

    Dr.USB,
    1.tamamen mi kaldıracaksın yerine başka bir program mı koyacaksın? Tamamen kaldıracaksan kaldırdıktan sonra kaydırma yapmak lazım kodları denemem lazım.program değişikliği yapacaksan mevcut haliyle basit zaten.
    2.Hepsini birden eklemek derken anlamadım "öyle bir şey yaptım mı ben" diye düşündüm bir anda.Biraz daha açarsan iyi olur.
    3.Mümkün, sürükle bırak olayı şöyle web nesnesine sürüklersin, tabi web nesnesi bir klasörü gösterecek timer kontrol eder belli aralıklarla, klasörde dosya varsa çalıştırıp işi bitince taşır veya siler.
    Şimdi bunu ne için yapacağımızı anlayamadım tek tek attıklarımızı çalıştıracak ise aio ya ne gerek var.

    AIO çalışmalarımda işlev olarak ta bir şeyler eklemek için uğraşıyorum.Sabit şablonun tasarımını değiştirip yeniden yayınlamak pek hoş olmuyor.Orijinal olmak lazım değil mi?

    YanıtlaSil
  7. selam dragon
    aslında anlatmak istediklerim yazı yoluyla aktarıldığından biraz basitçe olmuş:) biraz açayım:
    1.program ekle dediğimde eklediğim programın yerine başkasını almak için yada güncelleme yapmak için sorunum olmuyor ama mesela 1 numaraya ccleaner ekledim vazgeçtim kaldırmak istiyorum başaramadım.
    2. hepsini ekle dediğim seçenek senin çalışmalarında yok evet. isim benzeri olan silent setup sana ait die aklımda kalmış. mesela 1000 yazılım var elimde tek tek girmek yerine hepsini girip hazırlıyorum. seninkinde de böyle birşey olmasını isterdim.
    3. sürükle bırak olayı şöyle: aio lara yazlım yüklerken hep bir tuş yardımıyla dosyasını buluyoruz ve seçim yaptığımız yazılımı atıyoruz. işte bunun yerine arayüzü baitleştirmek adına tıpkı rocketdock da icon atarmışcasına sürükletyip yazılımı aio içine atmak istiyorum. ben bunu attığımda aio sıra numarasını ismini versiyonunu otomatik olarak indexliyecek. mesela beğenmedin yazılımı istemiyorsun tutup çıkaracan area dan silinecek. biraz hayal gibi :))

    bence tasarımın orjinal. ama tema üzerinde yenilemeler yapabilirsin (renk, icon vs..) yoksa benim bildiğim bu şekilde bir eser yok henüz (benzeride yok taklidide :) )

    YanıtlaSil
  8. selam sürücü yükle butonunu portable değiştirme yerine ilave olursa daha iyi olur ama sen bilirsin iyi çalışmlar

    YanıtlaSil
  9. Dr. USB
    1.1 numara için başka bir programı daha önce hiç eklenmemiş gibi ekleyebilirsin.Yeni dosya öncekiyle değişir.Sen sadece program adını ve sürümünü değiştireceksin.Seçtiğin yeni dosya eskisinin yerine geçer.Eskisi tamamen kalkmış olur.
    2.O behsettiğin şeyin bağlantısını verebilirmisin bir inceliyim.
    3.evet yapılabilir.Biraz düşünmem lazım şimdiden beyin hücrelerimin aktivite seviyesi artmaya başladı.fikrim geldi :)
    birkaç deneme yapıyım ben.
    Yeni sürümde görsel ve işlevsel olarak gelişmeler olabilir.

    Erhan tamam alttaki butonları biraz sıkıştırayım küçültüyüm yada.
    Yeni Sürüme eklerim.

    YanıtlaSil
  10. Dr.USB
    3.Sürükleyip attığı programı indexleme hakkında.Eğer atılacak katılımsız programların künyesinde sürüm bilgileri tam girilmişse programın tam adı dosya adına yazılmışsa vs. dediğin şey rahat yapılabilir.Birde şu var sürükleyip attıklarını hep sona ekler.Aradan kaldırdıklarından sonrakileri yukarı kaydırır.

    YanıtlaSil
  11. ben bunu sen yaptın sandım :) bahsettiğim şey bu http://www.warezturkey.net/program/11500-silent-boxes-quick-installer-system-v11.html

    YanıtlaSil
  12. yeni sürüm çıkmış :) çok tşk.

    YanıtlaSil
  13. çok güzel biraz bakındım programlar için kısa bir açıklama bölümüde olabilir bidahaki güncellemede :)

    YanıtlaSil
  14. yenilikler çok güzel
    driver için neden exe yaptınki? bendeki hta neyse ona bi ksayol yaparım artık:)
    eline sağlık

    YanıtlaSil
  15. Erhan açıklama bölümü yapılabilir.

    Dr.USB hta da sorun çıktı exeye çevirdim.
    DRP 11 kullanıyorsan exe den çalışıyor zaten.Önceki sürümlerini kullanıyorsan autoitle birşey yapabilirim.Sorun yaşarsan cevap yaz çözelim.

    YanıtlaSil
  16. sorun yok ben hta dan çalışıyor diye biliyordum şuan gayet iyi çalışıyor portable de atarsam 64gb lık flash lazım :)

    YanıtlaSil
  17. selam yeni sürüme biraz baktım aida64 dışındakiler olmasada olur gibi geldi onların yerine mesala IObit Toolbox türkçe olabilir hekde portable birçok araçı içinde barındırıyor hoşçakal...
    http://www.iobit.com/toolbox.html

    YanıtlaSil
  18. indirme linki ölmüş yeniliyebilirmisin lütfen böyle güzel bir brogramı kaçırmak istemem

    YanıtlaSil
  19. Bilgisayarıma bakayım bu sürüm varmı emin değilim. 2. sürümüne aşağıdaki bağlantıdan ulaşabilirsin.
    http://freshdragon.blogspot.com/2011/12/auto-install-pro-2-toplu-program.html

    YanıtlaSil
  20. merhabalar ustam uzun zaman oldu. benim flash yine kayboldu firsat bulmuşken tekrar toparlama işleri :)
    driverpack solution çalıştıramadım.bendeki sürüm 11.8 i var 13 çıkmış indirmeye fırsat olursa indiricem.13. versiyondada çalışmamazlık yaparmı ?

    YanıtlaSil

Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.