21 Aralık 2011 Çarşamba

Auto Install PRO 2 | Toplu Program Yükleme Platformu


Auto Install Pro yepyeni arayüzü ve işlevsel birçok özelliği ile 2. sürümüne ulaştı. Platform programları bilgisayarınıza kolayca kurarak hem zamandan hemde birçok angarya işten sizi kurtarmak için tasarlanmıştır. programları bir kere ekledikten sonra her kullanışınızda büyük bir kolaylık yaşayacağınıza eminim. Platforma programları nasıl ekleyeceğinizi öğrenmek ve diğer kullanım talimatlarını izlemek için Hakkında bölümündeki Yardım- Video Anlatım butonuna tıklayın ve açılan pencereden ilgili videoları izleyin.Videoları izlemeniz için Flash Player yüklü olmalıdır. Pakete eklediğim Flash Playerı Program Yükle bölümünden kurabilirsiniz.

Auto Install PRO uygulamasının 2. sürümündeki yenilikler;
  • Tasarım değiştirildi.
  • Kodlama iyileştirilerek daha verimli çalışması sağlandı.
  • Platforma program ekleme sisteminin yapısı değiştirildi.
  1. İstenmeyen programlar platformdan tamamen kaldırılabilecek.(Dosyaları, kayıtlı verileri...)
  2. Parametreli yükleme seçeneği eklendi. Bu sayede gereksiz bileşen(araç çubuğu, program, tarayıcı giriş sayfası değiştirilmesi vs.) içermeyen ve sessiz kurulum parametresi olan programlar platforma eklenebilecek. Bu özellikle beraber MSI dosyaları da kullanılabilecek
  3. Parametreli yükleme seçeneği ile gelen gelişmiş özellikler. Kayıt Defteri Girdisi(reg dosyası) ekleme, kurduktan sonra dosya kopyalama, kurmadan önce ve/veya sonra çalışan işlem sonlandırma.
    • Listede Program Arama Özelliği eklendi. Aradığınız kelimeyle eşleşen programları anlık listeye ekleyebiliyor.
    • Listeyi A»Z yada Z»A alfabetik sıralayabilme.
    • Kategorili görünümden Sıralı görünüme geçerken yada tam tersine geçişlerde işaretlenmiş seçimleriniz durumlarını koruyacak. Bu özellik alfabetik sıralama ve Arama işleminde yapılan işaretlemeleri de kapsıyor.
    • Sınırsız Kayıtlı Seçim Oluşturma
    • Listedeki programların veya kategorilerin üzerine fare sağ tuşla tıklandığında açılan menüden hızlı Ekleme/Kaldırma/Güncelleme.
    • Programların daha önceden girilen indirme adreslerinden direk güncellenebilmesi. (Programın üreticisi direk indirme imkanı veriyorsa kullanılabilir.)Gelişmiş Seçeneklerden bu işlemi gerçekleştirebilirsiniz.
    • Arayüz üzerindeki nesnelerin üstüne fare ile gelindiğinde işlevi hakkında kısa açıklayıcı bilgiler eklendi.
    • Önceki Sürümdeki birçok hata giderildi.
    • Program Listesi için TreeList plugini kullanıyorum ve 127. satırdan sonra simgeler görünmüyor o yüzden simge görünümü iptal edildi.
    • Daha önce sistem Bilgisi bölümünde bulunan ve kurulumsuz olarak çalışan programlara yenileri de eklenerek Araçlar sayfasına taşındı.
    • Platformun açılış sayfasını belirleyebilme olanağı eklendi.(Ayarlar Bölümü)
    • Arkaplan Resmi Desteği Eklendi. (4 adet mevcut.)
    • Tema Desteği (AutoPlay Media Studio içerisindeki temalar ve diğer eklenen temalar)
    • Araçlar Bölümüne kendi seçtiğiniz uygulamaları çalıştırmak üzere özellikli buton(xButton) ekleme olanağı. bu özelliği kullanmdan önce video anlatımı izlemeniz önerilir.
    • ...
    Platformu kullanırken herhangi bir sorun yaşarsanız lütfen iletişim bölümünden bağlantı kurun.

    Notlar: Platforma program ekleyerek yada eklemeden yayınlamak kesinlikle yasaktır. Sadece kişisel kullanım içindir. Buna uyup uymamak insanlığınıza kalmıştır. Bu çalışma üzerinde olağanüstü bir emek vardır. Hiç kimse kişisel hırsları uğruna egolarını tatmin etmek için buna tenezzül etmesin.

    Güncelleme Bilgisi
    2.0.12.10 Kategorili görünümde listenin sonundaki bazı programların kurulamaması sorunu giderildi.
    Ekran Görüntüleri

    Bağlantı güncellendi (24.03.2014)
    Boyut: 105 MB | MD5: 0BC62529B664C2BE6605626E97000136
    http://www.mediafire.com/download/u96n7jodcjw9ibn/AutoInstallPro2_2.0.12.7_Final.7z

    41 yorum:

    1. s.a. hocam şimdiden hayırlı olsun. bu aralar yoğunluk üstümde takip edemedim. sonunda yeni sürüme kavuştuk (: şükür kavuşturana
      yorumlar kısa zamanda gelir

      YanıtlaSil
    2. Emeğine sağlık

      YanıtlaSil
    3. Hocam eline sağlık güzel bir çalışma olmuş. Herşey yerli yerince iyi düşünülmüş iyi tasarlanmış 10 üzerinden 10 haketiyor.

      TREELIST kullanmışınız sizden ricam ben bir türlü görev atıyamadım yani normal programın yazısına tıklayınca görev Checkbox seçilince ve iptal edilince görev çift tıklama sağ clik sağ clik çift tıklama kabaca birer görev atama konusunda yardımınızı bekliyorum...
      korasoglu@windowslive.com

      YanıtlaSil
    4. yorumunuzun 2. paragrafında noktalama işareti kullansaydınız daha iyi anlayabilirdim.
      Görev atamaktan kasıt, seçilen satıra tıklayınca bir işlem yapması mı? Yada onay kutularını işaretledikten sonra başka bir butonla işlem mi yaptırmak istiyorsunuz?(AIO gibi)
      Ne için kullanacağınızı belirtirseniz en uygun cevabı veririm.

      YanıtlaSil
    5. evet tıklandığı zaman görev yaptıracağım. Sizden Checkboxlara tıklandığı zaman ve görünen isme tıklayınca görev yaptırmaya örnek istiyorum.
      Sizden bana misal beş tane kayıt olan ve bu kayıtlardan herhangi birine tıklayınca görev yapan bir örnek hazırlamanızı istiyorum.
      1=Checkbox'u seçince ve iptal edince görev yapsın
      1=görünen isme tıklandığı zaman ilk tikde Checkbox seçilsin istediğiniz bir görevi atayın.
      2=ikinci tikte başka bir görev atayın örnek olarak.
      3=Sağ clikte görev yaparsa daha hoş sağ clik birinci tıklayış görev ikinci tıklayış bir başka görev. Tabiki bunları bir döngü içerinde kullanılan bir örnekle gösterirseniz daha güzel olur.
      Gösterdiğiniz ilgiden dolayı çok teşekkür ediyorum en kısa zamanda yardımınızı bekliyorum.

      YanıtlaSil
    6. Ben seni anlamakta zorlanıyorum, görev yapsın demek yerine mesela
      Checkbox'u seçince ve iptal edince altındaki checkboxları işaretlesin yada işareti kaldırsın gibi birşey söylersen tam olarak ne yapacağımı bilirim. "Görev yapsın" ucu açık birşey, tam olarak ne anlamam gerekiyor?
      Her tıklamada farklı görev yaptırmak yerine checkboxa sağ tıklayınca menü çıksın menüden seçeceğiniz işlem yapılsın vs.

      AIO mu yapmak istiyorsun? AIP gibi düzenlenebilir birşey vs.

      Elimde şöyle birşey var.TreeList ile yapılmış bir AIO örneği. "AutoPlay\Docs" içine Klasörler oluşturulacak ve içine katılımsız prolar atılacak. Mantık şöyle Listede "AutoPlay\Docs" içindeki klasörlerin adları Kategori olarak, içindeki programlar da o kategorinin programları olacak. Kategori adındaki Checkbox işaretlendiğinde ona ait programların Checkboxları da işaretlecek yada tam tersi işaret(ler) kalkacak. Tümünü Seç/Kaldır butonu olacak. Seçilen programlar bazı seçeneklerle kurulabilecek.
      İstediğin şeyi yapabilmem için tam olarak anlamam lazım.Kesin ifadeler kullanın lütfen.Ne yapacağımı bileyim.
      Kolay Gelsin.

      YanıtlaSil
    7. Evet Aio yapıcağım, doğru söylüyorsun CheckBox secilince şu programı kur diyeceğiz. Elinde bir örnek varsa alabilirim bi zahmet...
      İnadına yardım için uğraştığın için çok teşekkür ederim...

      YanıtlaSil
    8. Tamam birkaç düzenleme daha yapıyorum ondan sonra AIO bölümüne ekleyeceğim.

      YanıtlaSil
    9. merakla bekliyorum teşekkürler..

      YanıtlaSil
    10. cCc inci si ker cCc

      YanıtlaSil
    11. abovv lisesi kurt köpeği gelmiş kaçın.

      YanıtlaSil
    12. Rar'dan Cıkarken Hata alıyorum neden Acaba ?

      YanıtlaSil
    13. MD5 değerini kontrol edin(HashTab programı ile öğrenebilirsiniz), uyuşmuyorsa hatalı inmiştir.Yeniden indirmeniz gerekir.
      MD5 değerleri aynı ise 7-zip ile çıkarmayı deneyin.

      YanıtlaSil
    14. Wallahi Komple 2 sefer sildim indirdim

      Hatta 3.kez hotfile hesaplarını buldum diğer siteden ordanda indirdim aynı

      YanıtlaSil
    15. 7-zip ile açmayı denedin mi? Aşağıdaki bağlantıdan indir dene.Aynısı ama yinede tekrar upload ettim.

      Boyut: 119 MB | MD5: 50C52693994B6ED5E0FB3953337F2515
      http://hotfile.com/dl/142554789/0df68e8/AutoInstallPro220_2.0.12.7_Final.7z.html

      YanıtlaSil
    16. süpersiniz.
      Bilgisayarcıyım kullanıyorum kendim bi suru katilimsiz ekledim.
      Sizden ricam programlar klasörüne dosyaları pro1 pro2 şeklinde atmasın isimlerini.
      Bazen bazı makinalarda açılmıyor katılımsız yükleme ekranı o yüzden direkt exe den kurmak istiyorum. Ama dosya adı pro1 şekline olduğu için bulamıyorum. Eklediğimiz şekilde kalamaz mı dosya adları
      Saygılar

      YanıtlaSil
    17. http://hotfile.com/dl/142554789/0df68e8/AutoInstallPro220_2.0.12.7_Final.7z.html
      arşiv hatası
      artı
      password istedi

      YanıtlaSil
    18. http://www.fileserve.com/file/Ca9AA9f
      şifre soruyor
      arşiv hasarlı diyo
      pass nedir bunda var mıdır ?

      YanıtlaSil
    19. MD5 değeri doğruysa arşivden çıkarmada sorun yaşıyorsun.arşiv parolası indirme bağlantısının üstünde yazılı.

      YanıtlaSil
    20. netcenker,
      o yapı değişirse kodları baya değiştirmem gerekecek. Aşağıdakini de kullanabilirsin.
      http://freshdragon.blogspot.com/2011/12/treelist-plugini-ile-aio-ornegi.html

      YanıtlaSil
    21. rar şifre yüzünden arşiv hatası alıyormuşum.
      Dosyalar sağlammış.

      Ben kodaları değiştireceğin zamanı bekleyeceğim :)
      saygılar.
      iyi çalışmalar

      YanıtlaSil
    22. yine süpersin,
      yapmışsın dosya adı program adı ile geliyor
      çok güzel olmuş
      teşekkürler

      YanıtlaSil
    23. s.a. hocam uzun zaman oldu pek takılamıyorum. flash belleğim motorla giderken cebimden düşmüş yenisini almışken boş bi zaman ayarlayabildim arşiv yapim dedim ama ilk indirdiğim zamanlarda güncelleme yani update.exe silmişsin.
      ayrıca portable.exe de vardi bu 2 sini bulamadım. benmi yanlış hatırlıyorum..
      selamlar. iyi çalışmalar..

      YanıtlaSil
    24. sol taraftaki güncelle butonuyla hallettim (: hepsi düzeldi
      kusuruma bakma.

      YanıtlaSil
    25. Hocam Ellerine sağlık çok güzel bi çalışma olmuş. benim de bi ricam olacak bi kurulum bitmeden değer kurulumun başlamasını istemiyorum bunu nasıl sağlarız. yardımcı olabilirsen sevinirim güzel çalışmalarının devamını bekliyoruz.

      YanıtlaSil
    26. linkleri kontrol edermisiniz? ben indiremedim mumkunse hotfile olursa....

      YanıtlaSil
    27. kardeşim acaba bu yaptığın muhteşem programı xp t13 te çalıştırabilirmiyim.yardımını bekliyorum

      YanıtlaSil
    28. aioyu çalıştırma dosyasını katılımsız program entegre eder gibi ekelyin. diğer dosyaları da svcpack klasörüne ekleyin olması lazım. Denemedim hiç.

      YanıtlaSil
    29. Merhabalar hocam apz paylaşabilirmisiniz bir mahsuru yok ise teşekkürler . bu arada hayırlısıyla askere kazasız belasız gidib gelmenizi temenn, ederim hayırlı tezkereler.

      YanıtlaSil
    30. Bu çalışma için apz paylaşımı yapamam. Kusura bakmayın. İyi dileklerin için Teşekkürler!

      YanıtlaSil
    31. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      YanıtlaSil
    32. Yeni bir güncelleme olacak mı acaba?

      YanıtlaSil
    33. @sedat bülbülŞimdlik bu çalışma için yeni birşey yok, geliştirmye devam etmiyorum, daha farklı birşeyler yapmaya çalışacağım. Belki yine AIO ama daha önce yapmadığım şekilde, hem tasarım hem işlev olarak farklı.

      YanıtlaSil
    34. hocam mesela bu toplu yükleme araçların,ı çok gelistirdiler. katılımsız programları, program klosörüne atmak yeterli, bu tarz programları C# tarzı dillerlemi, yoksa autoit le felanmı yapıyorlar, bu konuda bilginiz varmı örnegin (Auto Silent Installer v1.4.3.5 Silent Setup Box v0.4 Small Setup Box v1.1 - Byümit vb) tarzı programları veya sizin bildiğiniz en stabil çalışanı hangisi

      YanıtlaSil
    35. İstediğin programlama dili ile yapabilirsin. Bu konudaki AMS de yapılmışı, Çok oldu yapalı. Klasöre atıp çalıştırma için burada da bir örnek var. O yazdıklarının bazıları AMS ile bazıları Autoit ile kodlanmış. Bende şu ara Autoit ile birşeyler yapmaya çalışıyorum. AMS de kolay da Autoit ile yeni yeni haşır neşir oluyorum.

      YanıtlaSil
    36. uzun bir aradan sonra tekrardan merhabalar..
      yeni arşiv yaptığım için ziyaretinize geldim ancak linkleri bulamadım...
      iyi çalışmalar.

      YanıtlaSil
    37. @selim
      resimler çalışmadığı için görülmüyormuş..

      YanıtlaSil
    38. Merhaba, dostum bu güzel programı güncelleyemez misin? Çok yer kapladığı için bırakmışsın ama 1 GB'lık yer kaplasa bile değer o kadar güzeldi :-) Blog sayfanı bıraktın sandım dün bir program daha eklemişsin aktif olmana sevindim :-)

      YanıtlaSil

    Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
    Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.