1 Nisan 2012 Pazar

Dragon® MultiBoot DVD Professional 4.0 x86

.: Dragon® MultiBoot DVD Professional v4.0 :.
.:İçerik:.
-Windows 7
  • Yapı: x86 Service Pack 1 (5 Sürüm)
  • Etkinleştirme: Otomatik(SLIC Activation - mephistooo2 Teşekkürler)(Bu yöntemle etkinleştirilmezse Hiren's BootCD Menüsüne Windows 7 Loader 2.1 eklenmiştir onu kullanabilirsiniz)
  • Ekleme/Çıkarma: Eklendi;
SATA Sürücüleri(boot.wim dosyasına)(DP_MassStorage_wnt6-x86_1202.7z)
    • Kurulum Türü: Standart (Kurulum sırasında Ürün Anahtarı girmeyin)
    -Windows XP

    • Yapı: x86 Service Pack 3 (Professional)
    • Etkinleştirme: Otomatik
    • Ekleme/Çıkarma:
    Eklendi;SP3 Sonrası Tüm Kritik Güncellemeler(Şubat 2012 Güncel)
    Internet Explorer 8 ve Tüm Güncellemeleri
    Windows Media Player 11 ve Tüm Güncellemeleri
    DirectX 9 (Nisan 2011)
    exFAT desteği
    Blueray DVD'ler için gerekli destek
    User Profile Hive Cleanup Aracı
    Windows Installer 3.1
    Mavi Görev Yöneticisi
    SATA/RAID Sürücüleri(DP_MassStorage_wnt5_x86-32_1201.7z)
    Bilgisayarım Özelliklerinde, "Versiyon 2012" değişikliği ve yandaki Bilgisayar resmi değiştirildi.
    UxTheme Yaması
    TCPIP Yaması(Sınırsız)
    Çıkarıldı;SUPPORT, VALUEADD, DOCS ve DOTNETFX klasörleri kaldırılmıştır.(Kurulum ve kullanım açısından kritik olmadığından boyutu azaltmak için)
    Windows XP öncesi bir sürümden yükseltme için gereken WIN9XMIG, IN9XUPG, WINNTUPG klasörleri ve LANG klasörü I386 klasöründen kaldırılmıştır. (Kurulum ve kullanım açısından kritik değildir.)
    • Kurulum Türü: Katılımsız
    Sadece kuracağınız diski seçeceksiniz.
    Kurulum tamamlandığında Kullanıcı(lar)ı belirleyeceksiniz.
    -Live CD
    • WinPE: Windows 7 LiveCD TR
    • WinPE: BlueXPE Network Edition 1.0 TR (Bluelife Teşekkürler)
    Not: Hiren's BootCD içerisinde ENG sürümleri de vardır.
    -Acronis True Image
    • Sürüm: Home Edition 2012 (Build 6,154)
    • Eklenti: Plus Pack
    Not: Hiren's BootCD içerisinden de ulaşabilirsiniz.
    -Hiren's Boot CD
    • Sürüm: 15.1 TR (Orijinal + Önceki sürümlerde çıkarılan bazı programlar eklenmiş)
    • Dos Menüsü dahil Tüm Menü büyük oranda Türkçe'ye çevrilmiştir.
    • Menü görselleştirilmiştir.
    .: Notlar :.
    • EasyBoot 6.5.2.695 progamı ile hazırlanmıştır.
    • MultiBoot Menü arkaplanı Paint.Net 3.5.10(Final Release build 3.510.4297.28964) programı ile tasarlanmıştır.
    • Oracle VirtualBox 4.1.8r75467 sanal makinesinde denenmiştir.
    .: Ek Bilgiler :.
    • DVD'ye düşük hızda yazdırın.(DVD'ye nasıl yazdıracağım diye sormayın.)
    • USB Bellek üzerinden çalıştırmak isterseniz UltraISO ile USB belleğe yazdırabilirsiniz, fakat bu şekilde Windows XP USB bellek üzerinden kurulmuyor.
    Uyarı: freshdragon.blogspot.com sitesi dışındaki hiç bir yerde Dragon® tarafından yayınlanmayacaktır.
    Torrent üzerinden istenildiği gibi yayınlanabilir.

    Ekran Görüntüleri
    • İlk açılacak Menü Ekran Çözünürlüğü seçimi ekranı
    1024x768 Varsayılandır. 10 sn içerisinde klavye kısayolları veya fare ile seçim yapılmazsa Varsayılan seçenek devam eder.
    • Ana Menü
    Herhangi bir işlem yapılmadığı takdirde 15 sn sonra "Sabit Diskten Başlat" devam eder. Ana Menüde seçimleri fare ile veya aşağıda belirttiğim Klavye kısayolları ile yapabilirsiniz.
    Kısayol Tuşu | İşlevi
    1 | Windows 7
    2 | Windows XP
    3 | LiveCD Win7PE
    4 | LiveCD XPE
    5 | Acronis True Image
    6 | Hiren's BootCD Rebuild
    7 | Sabit Diskten Başlat
    8 | Yeniden Başlat
    9 | Kapat
    i  | Hakkında
    • Windows 7
    Üzerinde değişiklik yapılmamıştır. Mayıs 2011 de 2. defa çıkarılan orijinal sürümdür. Ultimate sürüm ISO dosyası içerisindeki ei.cfg dosyası silinerek resimdeki gibi tüm sürümlerin görünmesi sağlanmıştır. 
    • Windows XP
    Orijinal SP3 ISO dosyası üzerine HFSlip yöntemi ile belirtilenler eklenmiştir. Şubat 2012 tarihi itibari ile günceldir.
    • LiveCD
    • Acronis True Image
    • Hiren's BootCD
    Ana Menü | Grup4Dos
    Dos Menüsü
    Ana Menü | isolinux

    Dosya: Dragon_MultiBoot_DVD_Pro-v4.0_x86_120226.iso
    MD5: 1B772FF106CF987380B88AADE4A9C94C
    SHA-1: 9337B5A4290387483D0B6536A61DAF91A010DF89

    Partlar için
    Part 1 | Boyut : 400 MB | MD5: 5E9B472B1F4834F4AF50A779D6DA1762
    Part 2 | Boyut : 400 MB | MD5: 4593DC0D9986535C557282E355C141C3
    Part 3 | Boyut : 400 MB | MD5: BD987007042B53CDAF9D9E4ED25368B8
    Part 4 | Boyut : 400 MB | MD5: 1B42C158F0CAA3D49A1D35E3A8317773
    Part 5 | Boyut : 400 MB | MD5: 719254B888C5B34FFD92DFAA57DFC40D
    Part 6 | Boyut : 400 MB | MD5: 1D35F0C27426BF975D17B1E983F927AE
    Part 7 | Boyut : 400 MB | MD5: 855A5B811431C03F179B2FD762D60024
    Part 8 | Boyut : 400 MB | MD5: 19A3F533FEB61663D0FCDE3E998563DC
    Part 9 | Boyut : 400 MB | MD5: F4CF7734FE07B5E390ED902DDCB7DF31
    Part 10 | Boyut : 328 MB | MD5: B1C607221D1A1DDED80717DAA9446B72

    Parola: freshdragon

    Arşivden çıkarma İşlemini;
    7-zip ile 001 uzantılı dosyaya sağ tıklayın ve 7zip/Burada Çıkart(Extract Here) tıklayın. Şifreyi girin, aynı dizine çıkaracaktır.

    JDownloader ile daha kolay indirebilirsiniz. Aşağıdaki resimdeki gibi yapın, kendisi ISO dosyasını çıkarır.

    Artık daha iyi bağlantılardan indirebilirsiniz.
    Not: İndirdiğiniz dosyaların adlarının bir biri ile uyumlu gitmesine dikkat edin aksi takdirde sonraki partı bulamayacağından dosyaları çıkarırken hata verebilir. Sadece uzantıları farklı olacak.
    Bağlantılar yenilendi (17.11.2013)

    Mesenger Windows Live Facebook Twitter MySpace E-Posta

    135 yorum:

    1. çok güzel gözüküyor en yakın zamanda indirme linki verilince indircem :)

      YanıtlaSil
    2. SAYIN SİTE YÖNETİCİSİ PROGRAMLARI İNDİREBİLECEĞİMİZ BİR DOWNLOAD BÖLÜMÜ VARMI YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.

      YanıtlaSil
    3. http://freshdragon.blogspot.com/p/dragon-vip.html adresinden PayPal ile en az 2 aylık VIP üye olduktan sonra VIP bölümünde bu paylaşıma ve diğer paylaşımlara daha iyi şartlarda indirme olanağı ulaşacaksınız.
      Havale/EFT ile ödeme yapmak isterseniz İletişim bölümünden bildirin IBAN numarası gönderilecektir.

      Not: Gmail adresiniz üzerinden iletişime geçerseniz işlemler daha hızlı olur. Çünkü üyeliğiniz VIP bloguna erişim sağlayacağınız gmail hesabınızın aktif edilmesinden sonra gerçekleşecektir.

      YanıtlaSil
    4. ne zaman indirme linki verilir aceba?

      YanıtlaSil
    5. 1 Nisan 2012
      Not: 1 Nisan şakası filan yapmıcam korkmayın. :)

      YanıtlaSil
    6. Linkler ve çalışmalarınız için çok teşekkür ediyorum ancak bu linklerden indirmek çok zor keşke bir tane de bilindik bir site olsaydı letitbit ul.to bunlara bile razıyım.

      YanıtlaSil
    7. Sizide anlıyorum ancak alternatif link istememek elde değil bu güzel çalışmadan yararlanmak istiyoruz ancak verdiğiniz linklerden indirmek işkence gibi bir şey ayrıca çalışmalarınızı beğiniyor ve sürekli takip ediyorum.

      YanıtlaSil
    8. Shragle çalışmıyor

      YanıtlaSil
    9. Letitbit ekledim başka da eklemem.

      YanıtlaSil
    10. indirdiğim dosyaları winrar arşivi olarak tanınmıyor partlar hasarlı iniyor bir nedeni varmı acaba.

      YanıtlaSil
    11. tüm partları indirmeniz gerekiyor ve MD5 kontrolü yapın uyuşmayan hatalı inmiştir. JDownloader la indirmenizi öneririm.Hepsi inince kendisi çıkarıyor parolasını da girince tabi.

      YanıtlaSil
    12. Tüm partları kontrol ettim. Parolayıda girdim ancak yine hasarlı diyor. Burdan indirip açabilen varmı? yardımcı olurmusunuz.

      YanıtlaSil
    13. hocam ellerine sağlık ancak bir sorum var bir önce sürümdede bunu belirtmiştim usb boot olayı ne zaman açığa kavuşacak çok merak ediyorum önceki sürümüde usb belleklerde kullanamamıştık.Bundanda xp çalışmıyormuş benim için en önemli unsur xp usb bellekten şalışması

      YanıtlaSil
    14. samet darı sen misin? eğer sensen daha önce çok büyük bir yanlış yaptın.bir kenara yazdım.
      O değilsen cevabım;
      USB boot olayını benim çözmem söz konusu değil. Ne Easyboot'u nede AeroStudio yu ben yazmadım. İllede USB den çalıştırmak istiyorsanız
      diskin chipine müdehale etmek gerekiyor, bu da riskli bir işlem olduğundan yani "Midyat'a pirince giderken evdeki bulgurdan olabilirsiniz". USB belleğiniz çalışmaz hale gelebilir. Kendi riskinizi alıp araştırın. Eğer başarılı olursa ne ala. Yoksa benim yapacağım birşey yok. Düzgün çalışan bir yöntem bulursam zaten bilgisini paylaşırım.

      YanıtlaSil
    15. Tüm partları indirdiyseniz MD5 kontrollerini de yapın.Hatalı inenlerin MD5 değerleri uyuşmaz. Onları tekrar indirmeniz gerekecek. Yoksa çıkarırken hata verir.

      YanıtlaSil
    16. yine de hata alıyorsanız 7-ziple çıkarmayı deneyin.

      YanıtlaSil
    17. Letitbit ile indirdim part 10 olmadı onuda diğerinden indirdim sorunsuz oldu teşekkür ederim. Ayrıca USB ile çalıştırıyorum usb belleğimin chipi buna uygun yarısını usb cd yarısını usb bellek olarak kulanabılıyorum. Yapmak isteyen arkadaşlar web den usb belleklerini araştırsınlar.

      YanıtlaSil
    18. Letitbit PArt10 da sorun yok fakat indirirken bişeyler olmuştur. Bildirdiğin için Teşekkürler. Güle güle kullanını.

      YanıtlaSil
    19. partların uzantıları .001 .002 diye görünüyor. bu yüzden açılmıyo uzantının ne olması gerekiyo açıklayabiilirseniz seviniriz. yada hangi programla partlara ayırdınız söylerseniz deneriz en azından :)

      YanıtlaSil
    20. 7-zip kullanıp 001 uzantılı dosyaya sağ tıklayın ve 7zip/Burada Çıkart(Extract Here) tıklayın. Şifreyi girin, aynı dizine çıkaracaktır.

      YanıtlaSil
    21. teşekkürler oldu elinize sağlık süper çalışma sayenizde günceli takip edebiliyoruz

      YanıtlaSil
    22. Bu çalışmanızın 64 bit versiyonu olacakmı acaba bu konuda bir çalışmanız varmı? bilgilendirirseniz sevinirim kolay gelsin.

      YanıtlaSil
    23. bari arada bir kaç tane farklı link versen.üç download birden yapıyorum ama yinede çok zaman alıyor.çalışman harika tebrik ederim büyük uğraş vermişsindir.

      YanıtlaSil
    24. herşeyi güzel paylaşımına tşk indirdim açmaya kalkıştım parola dedi ilk partın sonunda parola yanlış dedi md5 lere baktım doğru ben şimdi nerde hata yaptım mb kadar baktım doğru hatam nedir yardımcı olursanız seviniriz

      YanıtlaSil
    25. Parolayı elle girin. Kopyala/Yapıştır yapınca hatalı olabilir. MD5 değerleri uyuşuyorsa doğru inmiştir. 7-zip ile deneyin bir de.

      YanıtlaSil
    26. olmuyor md5 değerleride doğru 7 zip belirtilmemiş hata diyor yardım edin lütfen

      YanıtlaSil
    27. yardım yookumu yaaaindirdim 3 kere olmuyor

      YanıtlaSil
    28. MD5 değerleri de tutuyor madem aşağıdaki linkteki dosyayı indir boş bir klasöre çıkar.indirdiğin 10 partıda aynı klasöre at. extract.cmd dosyasını çalıştır. Parola filan sormadan çıkarmaya başlayacak. Çıkarması uzun sürecektir.

      http://ge.tt/5agSozG

      YanıtlaSil
    29. olmuyor ya lütfgen yardım et yaptım dedin gibi olmadı allahım deliricem yaa

      YanıtlaSil
    30. tek part yükleyemezsmisin yada winrarlı abi yaa

      YanıtlaSil
    31. Winrar la da açabilirsin. Sorunun nerde olduğunu anlamıyorum. Antivirüs programını kapatıp dene birde. aldığın hatanın ekran görüntüsünü gönder bakalım. MD5 değerleri de uyuşuyor diyorsun. Anlamadım sorun nerde?

      YanıtlaSil
    32. http://f1204.hizliresim.com/w/x/525jh.jpg

      YanıtlaSil
    33. dosya adlarında sorun var en sağdaki Dragon....v4.0_x86.. olan 2 dosya adı diğerlerinden farklı diğerleri Dragon....v4.0-x86.. ilk ikisinde _ diğerlerinde - var.Dosya adlarını düzelt.uzantıları oynama. Tek sorun bu.

      YanıtlaSil
    34. yne olmuyor dzelttm napcam şmd

      YanıtlaSil
    35. dosya alt yazılarını dzelttim olmuyor dragon winrarlı yada teyk partlı bir site ye ykle öle ayapalım

      YanıtlaSil
    36. İletişim bölümünden Teamviewer ID/Pass gönder PC'ne bağlanıp birde ben bakayım. Teamviewer'ı kapatma.

      YanıtlaSil
    37. selam

      öncelikle yaptığın işler harika! gönül isterdiki (ki kendi gönlüm tabi:) ) bende yapayım bu tür işler. ama bi türlü öğrenemedim :) yorumlara bakıyorum ama hiç inceleyen göremedim. indiren kaçmış indiren firar:) madem okadar seviyordunuz vip olaydınızya diyesim geldi.. neyse nacizane 3-5 önerim var

      not: henüz indirmedim ama düşünmüyor değilim
      1 yaptığın multiboot (3 ve 3.1) bana göre mükemmel. 4'ün teması 3,1 in gerisinde kalmış sanıyorum biraz acele ettin. bence 4.1 yapımında sadece temaya odaklan çünki 3 lerdeki temaların tarzın gördüklerimin en iyisi

      2 katılımsızlarında şu "by irfan" kimse artık? onun sesli kurulum tamamlandı sesini kullan hakkatten harika oluyor

      3 tnctr de göremiyorum seni , eserlerini.. aslında hit olman gerek bana göre..

      4 4. versiyonunla 3.1 i kıyasladığımda "abi bunu kesin indir bunun burası çok iyi " felan diyebileceğin bi olay varmı?

      5 usb den xp kurulumunu nekadar anlattıysam da her ay 10 15 kişi bana anlat die mail atıyor telefon istiyor felan. yav tek tek resimledim:) yapması zor ben bile 3-4 usb yaktım kolay istiyorsanız kesinlikle udf desteği veren bi usb almanız gerek. çocuk oyuncağı oluyor böylece.

      6 usb den xp kurulumunun başka bir yolu daha var dün "köylü" nickli arkadaşın bi çalışmasını denedim başarıyla gerçekleşti.

      7 çalışmaların çok iyi sürekli takip ediyorum.

      8 başarılarının devamını dilerim:))

      not 2: kendi sitemi saldım çayıra mevlam kayıra oldu :))

      YanıtlaSil
    38. Düşüncelerin için teşekkürler multiboot yapması o kadar da zor değil aslında. Şuan için benim yaptığım sadece tasarım gerisi komutları ekle tamam. Ekstradan sadece içeriğe özellik kazandırılabilir. vip olayını bitirdim pek verim alamadım. Başka şeyler düşünüyorum.

      not:İndirmek istersen direk bağlantıları sana göndereyim. Zahmetsiz çek.
      1- 4.0 sürümünde içerik öncekilere göre biraz farklıydı. Hiren 15.1, TR, görsel ve ekstraları vardı mesela birde LiveCD win7. Multiboot menüsüne farklı ekran çözünürlüğünde açabilme imkanı verdim vs. Kısmet sonraki sürümlere görsellik öne çıkabilir.
      2- ekstradan boyut artışı yapar ama olabilir. kendim sade kullanmayı seviyorum.
      3- arasıra uğruyorum artık, oraya pek birşey eklemiyorum artık. reklam vs oluyormuş.
      4- 4.sürümün diğerlerinden en önemli farkı Hiren's Boot CD. harici olarak ta yayınladım onu. Piyasada daha önce yoktu TR'si eski 9.. sürümü vardı tnctr edition gibi ama güncel olarak bu var. diğer farklar xp, acronis vs güncel birde menü tasarımı altmenüler vs var.
      5- evet, emek harcamadan elde etmeye çalışıyor çoğu kişi. yazılanı okumaya üşenenip soru soranlar, araştırmadan çaba harcamadan dpğrudan elde etmek isteyenler vs. İstediğini elde edemeyince de sen kötü oluyorsun. Neyse boşver yola devam...
      6-tnctr de gördüm de incelemedim. bakalım multiboota uygulabilirliği ne durumda. Olursa güzel olur.
      7-Teşekkür ederim.
      8-Allah'ın izniyle hep daha iyiyi gideriz inşallah.

      Not2: Olsun, o da bir tecrübedir. Daha iyisini yaparsın.

      YanıtlaSil
    39. selam gene ben:)

      öncelikle madde bağımlısıyım ben :)) http://mskk.geyikoloji.com.tr/karikatur/madde.jpeg

      1.usb ye preformat çektim
      2.yazılımlarımı driverimi ayarladım
      3.v4 ü indiridim ve benimkilerle birleştirdim 11gb oldu
      4.kaydettim ve tırsa tırsa usb ye yazdırdım :))
      5.boot ekranın tema olarak çok iyi ama fontların ve arkaplanlar hatta icon lar değişmeli bana göre.
      6.kesinlikle mavi fresh gri renklerinden vazgeçme çünki nerde görsem tanırım senin yazılımlarından biri olduğunu. markalaşırsın..
      7.bikaç deneme örneği yapayım ben bi ara.. beğenmesende fikir olur:)
      8.hiç üşenmedim 3 saat boyunca tüm linkleri boot ettim ve test ettim. hepsi stabil ve çalışıyor.
      9.v3.1 den daha hızlı çalışıyor (format) fakat boot ekranı geçişlerde fazla titriyor (sanırım benim pc den)
      10.live 7 güzel durmuş fakat yanına live xp neden kurdunki?

      şimdilik bukadar
      başarılar:)

      YanıtlaSil
    40. incelemen için sağol.
      "mavi fresh gri" olarak bahsettiğin renk hangisi anlamadım.
      livexp kullanan da olur diye düşündüm.

      YanıtlaSil
    41. yani renk kardelan hep "mavi(fresh, logondaki gibi), gri, siyah bunlardan oluşmalı eskiden öleydi hep :)

      YanıtlaSil
    42. Sa bitsahare 8. part patlamış ilgilenebilirmisn. emege saygı tşkler şimdiden eline saglık

      YanıtlaSil
    43. diğer indirme bağlantılarından indirebilirsiniz.

      YanıtlaSil
    44. sevgili dragon elinizde varsa lütfen netload yada ul.to linklerini paylaşırmsınız indirme açısından bizede daha faydalı olur elinize saglık
      çok güzel bir çalışma olmuş diger 3.0v ve 3.1v hala kullanıyorum bunuda sabırsızlıkla bekliyordum kısmet bugune imiş malum premium olan bunlar var bende eğer yardımcı olursanız sevinirim şimdiden tekrar teşekkür ediyorum emeğinize elinize sağlık.

      YanıtlaSil
    45. ful bozuk aq partlar zamanımızı boşa çalıyorsun vip uye olalım diyede sikimden sikimden sitelere up yapıyorsun partlar zaten bozuk indirmeyin bu malın yaptıklarını

      YanıtlaSil
    46. Ağzı bozuk insan evladı,
      Kimse bu çalışmayı indirmek zorunda değil.Kim yapabiliyorsa kendi yapsın kullansın. Yapamıyorsa paşa paşa istediği yerden indirir. İllede bunu indirin diye kimseyi zorlamıyorum. Bu türden başka yerlerde de çalışmalar var. Beğendiysen sesini çıkarmadan verilen bağlantılardan indirirsin. Beğenmediysen zaten yorum yazma ihtiyacında bile hissetmezsin.
      Mısırı bulmuşsun püsküllüsünü istiyorsun.

      YanıtlaSil
    47. kans bu linklerde bir hata var galiba IDM ile indiriyorum ıkıncı parttı tıkladım aynı dosya oldugunu ıddıa edıyor uzerıne yazılsınmı dıyor....
      ucuncu lınke tıkladım sayfa goruntulenemıyor dıyor ne yapcaz bir fikir alabilirmiyim!.... acil olanından :D

      YanıtlaSil
    48. tüm bağlantılara tıkladım ve bende hiçbir sorun çıkmadı.

      YanıtlaSil
    49. Bu sürümde windows xp neden usb den kurulamıyor çözümü var mı? netbook a windows xp kuracağım misal ve usb kullanmam şart?

      YanıtlaSil
    50. Bu multiboot serisinin hiç bir sürümünde, XP normal usb den kurulmaz zaten. USB'yi CD/DVD Rom gibi yapmak lazım. O da her usb bellekte olmuyor ve biraz riskli.
      2. cümlenizdeki soru işareti gereksiz kullanılmış, nokta kullanmanız gerekiyordu.

      YanıtlaSil
    51. Dragon selam,
      indirme işlemlerim henüz bitmedi, 2 gündür kasıyorum, az kaldı.
      Henüz denemesem bile eline sağlık demek istedim. Ortada önemli bir emek var.
      Öncelikle dlc boot cd si yada benzer bir versiyon kullanmışsın sanırım kurtarma araçlarında. DLC boot 2011 i keşfettiğimden beri çok aradım ona ben xp/win7 vs ekleyebilir miyim diye ama maalesef yeterli zaman ayıramadım. Geçen ay DLC boot 2012 v2 yayınlanınca yine bu isteğim kabarmıştı,
      senin DVD biraz olsun rahatlatır beni umarım :))

      siteni multiboot kelimesini aratırken tesadüfen keşfettim, TncTr yi takip ederim bende ve kesinlikle orada da olmalı bu çalışma.

      Henüz çalıştırmadan tek ekleyebileceğim dilek, win7 x64 destekli bir çalışma da yapsan tadından yenmezmiş :)

      tebrikler, saygılar

      mermis

      YanıtlaSil
    52. slm kardeşim ben indirdim hata verdi nasıl olacak bir gecem gitti tam olarak partları indirdim ama olmadı yaa neden bilgin varmı hatta senin önerdigin gibi j downloader da indirdim ama

      YanıtlaSil
    53. MD5 değerlerini kontrol ettiniz mi? uyuşmayan(lar) hatalı inmiştir. çıkarrıken hata verir. birde parolayı elle girin, kopyala yapıştır yapınca sorun çıkabiliyor.

      YanıtlaSil
    54. yaw admin dragon on numara insansın adam hic araştırmadan soru sormuş sende hiç cekinmeden bir bir cwp vermişsin helal
      bu arada senin amblemle biraz oynama yaptım cd on yuzunde greek yazağı yerde bence sizin (dragon) isminin yazması daha mantıklı olurdu bence ben bir çalışma yapıyorum bir iki gunde netleştırrım (yarın sınawım warda) sana gonderrım kolay gele!....

      YanıtlaSil
    55. geek yazıyormus pardon

      YanıtlaSil
    56. lacizade:
      hocam ben bir calısma yaptım ama görsel olarak tabi hani cd de karsıla ekranı olanı duzenledım bayagıda hosuma gıttı http://www.dosya.tc/server17/2kAxTP/DRAGON_dusukkalite_.jpg.html (bu dusuk kalitede kaydıttım)

      buda yuksek kalitede kaydettim http://www.dosya.tc/server17/2kAxTP/DRAGON_yuskekkalite_.jpg.html
      bir bakın olmadı daha degisiklik yapabilirim tercihinize göre tabi!....

      kolay gelsin iyi calısmalar....

      by_MASK

      YanıtlaSil
    57. selam

      hocam ya iso yu açıyorum
      içine klasörlerine dokunmadan yeni klasör atıyorum 10 gb mesela farklı kaydet diyerek 14 gb iso yapıyorum. bunu yazdırdığımda boot da sorun çıkıyor neden? bilgin varmı?

      YanıtlaSil
    58. klasöre atmadan UltraISO ile yapın. atacağınız dosyaları UltraISO da atacağınız yere sürükle bırak yapın ve farklı kaydedin. Klasöre atıp tekrar iso yaparsanız boot özelliği gider. tekrar boot özelliği kazandırmak için orijinal iso dan boot sektörünü yeni isoya yerleştirmek lazım bunu da UltraISO ile yapabilirsiniz.
      Kısaca orijinal isoyu UltraISO da açıp menüden açılış işlemleri/aılış dosyasını kaydet tıklayın ve bif uzantılı dosyayı kaydedin.
      değiştirdiğiniz yeni isoyu yine UltraISO ile açın ve menüden Açılış işlemleri/ açılış dosyası yükle tıklayıp az önce oluşturduğunuz bif uzantılı dosyayı gösterin ve kaydedin. UltraISO da menünün sol altında "Açılabilir" diye yazar bu boot özelliği olduğu anlamına gelir.
      Kolay gelsin.

      YanıtlaSil
    59. evet teşekkür ettim oldu
      demekki açılabilirliğini bozmuşum :)

      YanıtlaSil
    60. part 6 part 7 ve part 9 da hata var düzeltirmisiniz dragon...

      YanıtlaSil
    61. part 7 halen arızalı dragon sana zahmet el at abısı

      YanıtlaSil
    62. Jumbofiles 1-3 hatalı inmiyor. Birde letibit linklerini koydum yazmışsınız yukarıda fakat rapidshare ve jumbofiles'ten başka br link yok. Tek link olarak verseniz daha güzel olurdu aslında

      YanıtlaSil
    63. 4 küsür GB lık dosyayı ortalama "Türkiye şartları"nda tek link vermek pek kolay değil. Linkler çok değişti yenilemeler oldu o yüzden letitbit filan yazıyor. 1 ve 3 hatalı derken dosya mı inmiyor yoksa indi ama hatalı mı diyorsunuz? Remote upload desteği ve en az 400 MB yükleme limiti olan en kolay indirebileceğiniz siteyi söylerseniz hemen oraya yükleyeyim ya da en garantisi Dropbox hesabınız varsa(Yoksa sitede Dropbox diye aratın referansımla üye olun en azından karşılıklı 500 MB kazanalım.) e-posta adresinizi İletişim bölümünden mesaj atıp söyleyin Dropbox klasörünü paylaşayım.Son hız direk indirin hatalı inme olayı filan da olmaz. Sadece siz değil indirmek isteyen herkes Dropbox e-postasını mesaj atsın. Şimdiye kadar bu niye aklıma gelmedi ki? En iyisi bu olur.

      YanıtlaSil
    64. indi kardeş şuanda sorun gözükmüyor. indirmeye devam ediyor. Ellerinize sağlık bu arada uzun süredir arıyordum.
      Partlar ne kadar çok olursa o kadar sıkıcı oluyor. O yüzden partları ne kadar az update edersen hem senin için, hemde bizler için sıkıcı olmaktan çıkar. Örnek; Turbobit ve Rapidgator'e 1 gb'lık partlarla update etsen 10 part yerine 4 part olur ve senin içinde, bizim içinde daha kolay olur.
      Tekrar emeğine sağlık. Teşekkürler.

      YanıtlaSil
    65. 9. part inmiyor.link kırık değil ama download başlamıyor.keşke torrent yada medifire yapsaydın süper olurdu.bu arada çalışmaların gerçekten çok güzel.dragon v.3 ü çok kullandım.gerçekten çok başarılı.

      YanıtlaSil
    66. bende sorun yok. IDM ile son hız iniyor. tekrar deneyebilir misin? başka bir tarayıcıda filan.

      YanıtlaSil
    67. Vallahi 3 tane pc de denedim 9.part inmiyor.ip - dns - proxy herşeyi denedim maalesef inmiyor.Yardımcı olursan çok sevinirim.torrent yapma imkanın varsa çok iyi olur.İyi çalışmalar.

      YanıtlaSil
    68. e-posta adresini iletişim bölümünden gönder dropbox klasörünü paylaşayım, oradan indir o zaman. Torrent yapamam seed edecek kimse yok. Benim upload hızım yavaş.

      YanıtlaSil
    69. part 1 gitmiş galiba

      YanıtlaSil
    70. usta kolay gelsin teşekkürler emeğin için uzun süredir dragon kullanıyorum bugün bakayım dedim yeni versiyon falan varmı diye varmış ve gayette başarılı görünüyor.
      partları indirdim isomu aldım sanal pcye taktım herşey gayet normal fakat sadece windows7 kurulamıyor hata alıyorum. ram yükselttim sanal pc için vs her yolu denedim fakat sonuç aynı sana zahmet bi fikir verebilirsen çok iyi olur çok teşekkürler iyi çalışmalar

      YanıtlaSil
    71. Sanal makinede sorun olabilir.(Sata, AHCI, ayrılan RAM miktarı vs. gibi nedenlerden dolayı) Birkaç farklı sanal makinedeki denemelerimde bende ara sıra sorun yaşıyorum. Gerçek PC de denemeni tavsiye ederim.

      YanıtlaSil
    72. Dragon bu dvd'yi çok güzel hazırlamışsın. Resimlerden gözüktüğü kadarıyla süper. Yalnız indirmeye başlamadım çünkü JDownloader'da link kırık gözüküyor. Sitede de öyle, düzeltirsen çok teşekkür ederim.

      YanıtlaSil
    73. Eklemeyi unutmuşum. 10. part kırık.

      YanıtlaSil
    74. Dragon bir yorumda yazmışsın dropbox a yükler misin. Jdownloaderle çok yavaş oluyor. E-postamı sorarsan o zaman söylerim.

      YanıtlaSil
    75. Dropbox'a yüklü zaten İletişim bölümünden bir mesaj atın.mesaj attığınız e-posta adresinize dropbox klasörünü paylaşayım(bir süreliğine). Bağlantınızın olanak verdiği son hızda indirin.

      YanıtlaSil
    76. Merhaba dropbox kullanıyorum. e- Mail adresim

      sahintez@mynet.com

      lütfen paylaşır mısınız?

      ayrıca usb multibbot ile ilgili yorum bölümü açılırsa iyi olur kanaatindeyim.

      saygılar

      YanıtlaSil
    77. Dropbox'ta paylaşman iyi oldu şimdi 3-4 kat daha hızlı iniyor. RapidShare'de 30 kb/s ile iniyordu. Şimdi daha rahat. Teşekkürler.

      YanıtlaSil
    78. MErhaba

      dropbox paylaşımı için çok çok teşekkürler...

      usb multiboot için öneri bölümü açılırsa dediğim gibi iyi olur. Genede önerilerimi buraya yazayım...

      1. Windows XP Home edition'da içinde olursa iyi olur...
      2. Windows 8 full sürümü torrente düştü eklenirse bence çok iyi olur...
      3. Pardus eklenirse gerçekten çok iyi olur...
      4. Birde satın alanlara bu işin nasıl yapıldığı video ile veya yazı ile anlatılırsa çok iyi olur bence.
      5. Tüm sürümler en son güncellemeleri muhakkak içermeli(xp sp3 ağustos, ie, mp, son sürümler; win 7 sp1 ağustos güncellemeleri vs...)

      Saygılar

      YanıtlaSil
    79. Yakında içerik hakkında bir açıklama yapacağım. Multiboot içeiğini hazırlıyorum, İşletim sistemlerini vs. AIO'yu kodlamaya ve programları eklemeye devam ediyorum.

      Önerilerine gelirsek;
      Aslında standart birşey yapmayı düşünüyorum ama bazı değişiklikler olabilir.
      1- XP Home olabilir.(Pro yerine ya da ikisi de)
      2- Windows 8, Windows 7 yerine eklenebilir. İkisi birarada şuan için olmaz ama.(Olma imkanı var mı bilmiyorum.)
      3- Pardus desteği kesildi. Ubuntu var bence daha iyi.
      4- Blogta Multiboot bölümünde MultiBoot yapımı anlatımı mevcut. Sorunuz olursa cevaplarız.
      5- Evet, İşletim sistemleri Ağustos güncel olacak XP hazır zaten şu an onları hazırlıyorum. AIO daki prolar da tabi güncel olacak.

      YanıtlaSil
    80. Ben dropbox tan indirdim. İçinden extract.cmd diye bir dosya vardı. Oney için?

      YanıtlaSil
    81. sadece .00X uzantılı olanları indirmeniz yeterliydi, bahsettiğiniz dosya kolaylık olsun diye extract.cmd, 7z.exe yi kullanıp parola filan girmeden(içindeki komutta yazıyor zaten) .00X uzantılı arşiv dosyalarını doğrudan aynı dizine çıkarıyor. Arşivden çıkaramayanlar için hazırlamıştım. Kolaylık olsun diye.

      YanıtlaSil
    82. 7z ile extract here dedim dizine gelen dosyanın boyutu 2,7 GB falandı hata yok mu sizce ?

      YanıtlaSil
    83. Merhaba,paylaşımlarınız harika ama bir türlü yapamadım bunu inmiş hepsi şuanda ama hata var galiba bazı partları atlamış anladığım kadarı ile Md5 değerlerini bir türlü karşılaştıramadım:/ Lütfen yardımcı olun şimdiden teşekkür ederim.

      YanıtlaSil
    84. SİNAN ÖNCELİKLE HANGİ PROG. LA İNDİRDİN

      YanıtlaSil
    85. http://www.implbits.com/HashTab/HashTabWindows.aspx adresinden HashTab programını indirin ve kurun. Her parçayı tek tek sağ tıklayın Özelliklerden Dosya Hashlerinden MD5 değerlerini yukarıda verdiğim MD5 değerleriyle karşılaştırın.Aşağıdaki resimdeki gibi. Uymayanlar hatalı inmiştir.
      http://i.imgur.com/AR7BS.png
      Diğer bir ihtimal dosya adlarının hatalı olması. Dosya adları aynı olacak sadece uzantıları .001, .002, .. gibi gidecek.

      YanıtlaSil
    86. Md5 değerleri doğru hepsinin,isimlere baktığımda da hiç bir hata görünmüyor uzantılarda da hiç bir sorun yok sadece Extract Here dediğimde 2800 Mb geliyor toplam ama dosyanın boyutu 4 Gb. Extract Here dedim şimdi ve gelen dosya 2,867 Mb'lık Winrar arşivi işte burada tıkanıyorum.

      YanıtlaSil
    87. WinRAR da çıkarır ama 7-ziple deneyin birde sorduğunda parolayı girin çıkarmasını bekleyin. MD5ler doğruysa, dosya adları doğruysa nasıl bir sorun olabilir anlamadım.

      YanıtlaSil
    88. Ha tamam anladım kusuruma bakmayın ama bir partta bir tane nokta fazlaymış sadece:/ Her şey tamam çok teşekkür ederim emeğine sağlık.

      YanıtlaSil
    89. Merhaba hazırladığın dvd çok kullanışlı emeğin için teşekkürler. benim bir sorum olacak bu dvd nin içine tnctr den indirdiğim modifiyeli xp ve windows 7 yi atabilir miyim ? bir sorun yaşar mıyım ? cevaplarsan sevinirim.

      xp : http://www.tnctr.com/topic/152535-clean-xp-ultimate-edition/
      w7 : http://www.tnctr.com/topic/207488-windows-7-ultimate-x86-lite-06092012/

      YanıtlaSil
    90. Denemesi bedava! UltraISO ile ISO dosyasının açılabilir özelliğine zarar vermeden ekleyip sanal makinede deneyebilirsin. Kurulumda sorun olmuyorsa neden olmasın.

      YanıtlaSil
    91. teşekkürler, deneyeceğim

      YanıtlaSil
    92. çalışmanı indirdim ve inceledim. xp ile ilgili bir sorunum yok gayet iyi çalışıyor sanal makinede. fakat windows 7 ile ilgili bir sorunum var. ben normalde "slim drivers" programıyla internetten indiriyorum sürücülerimi öyle kuruyorum. windows 7 internete bağlanmıyor sanal makinede. sorun sanal makinede mi ? yani laptop a kursam otomatik olarak wlan & lan sürücülerini yükler mi ? eğer yüklemiyorsa ben nasıl windows 7 içine entegre edebilirim ?

      YanıtlaSil
    93. sorun sanal makinede olabilir. Farklı bir sanal makine deneyebilirsin. Driver Pack Solution en iyisi ben sürücü için başka pro kullanmıyorum.
      Sürücü entegreli sistemleri de ekleyebilirsin ya da kendin entegre et.
      Dism komutları ile entegre edebilirsin. "Windows 7 driver integrate" diye aratırsan kolayca bulunur.

      YanıtlaSil
    94. Win7 Otomatik aktivasyonu kaldırma olanağımız var mı acaba?

      YanıtlaSil
    95. UltraISO ile iso dosyasını açın ve sources klasöründeki %OEM% klasörünü silin ve iso dosyasını kaydedin. otomatik etkinleştirme kalkar.

      YanıtlaSil
    96. Merhabalar bütün partları indirdim fahat 6 ve 9 uncu partlarda problem var dosyalar silinmiş indiremedim. Eğer mümkünse rapid e atabilirmisiniz emeklerim boşa gitmesin saygılarımla...

      YanıtlaSil
    97. 6 ve 9 RapidShare bağlantısı eklendi.

      YanıtlaSil
    98. çıkarırken (için sıkıştırma şekli tanınamadı) diye hata alıyorum nedeni ne olabilir acaba dosya isimleri aynı

      YanıtlaSil
    99. 7-zip eski bir sürümünü kullanıyorsanız son Final sürümü(9.20) kurun ve öyle deneyin. Dosyalar LZMA2 sıkıştırma algoritması ile sıkıştırılmıştır, 7zip eski sürümleri LZMA2'yi desteklemiyor. 001 uzantılı parçaya sağ tıklayın ve 7-zip/ buraya çıkar(Extract Here) tıklayıp parolayı girin.

      YanıtlaSil
    100. x64 olsun artık ama win7 için...

      YanıtlaSil
    101. iso dosyasına kendiniz de ekleyebilirsiniz. Hatta x86&x64 AIO da ekleyebilirsiniz. Boyutu 4 GB'ı aşmayacak bir install.wim dosyası eklemeniz yeterli.

      YanıtlaSil
    102. merhaba son part inmiyor başka biryere aktarma şansınız varmı hepsini indirdim son part kaldı teşekkür ederim

      YanıtlaSil
    103. SELAMU ALEYKUM DRAGON BEN SİZİN BU HAZIRLADIĞINIZ VERSİYONU İNDİRDİM FAKAT BİR TÜRLÜ DVD"YE YAZABİLMEK İÇİN 7ZİP/RARDAN ÇIKMIYOR VEYA ÇIKARTAMIYORUM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM HEP HATA VERİYOR lütfen yardım edermisiniz

      YanıtlaSil
    104. Tüm partların MD5 değerleri verdiğim MD5 değerleri ile uyuşuyor mu?
      Tüm dosya adlarının "Dragon_MultiBoot_DVD_Pro-v4.0_x86_120226.7z.0XX" şeklinde bir seri olarak gidiyor mu?(Dosya adları aynı olacak yani)
      Hangi program ile çıkarmaya çalışıyorsunuz?

      MD5 değerleri ve dosya adlarında sorun yoksa;
      WinRAR ile .001 uzantılı ilk parta sağ tıklayıp "Dosyaları çıkart..." deyin. Parolayı girin.
      WinRAR ile çıkarmada hata alıyorsanız 7-zip programının son Final sürümü indirip kurun.(Öncesi bir sürüm varsa mutlaka kaldırın.)
      ISO dosyası minimum dosya boyutu elde etmek için 7-zip LZMA2 yöntemiyle sıkıştırılmıştır. LZMA2 yöntemi 9.20 ve üstü sürümlerde var. Öncesi bir sürümle çıkarmaya kalkarsanız hata alırsınız.
      Yine aynı şekilde .001 uzantılı dosyaya sağ tıklayıp "7-Zip/Burada çıkart" deyin. Parolayı girip devam edin.ISO dosyasını çıkaracaktır.

      YanıtlaSil
    105. turbobit tek link yapma imkanınız varmı

      YanıtlaSil
    106. Tek link mümkün değil.
      Daha kolay indirme imkanı varken TurboBit gibi premium üyelik olmadan indirmenin, eziyetten başka birşey olmadığı bir siteye neden dosya yükleyeyim ki?
      İletişim bölümünden mesaj atın Dropbox klasörünü paylaşayım. Doğrudan ve ulaşabildiğiniz son hızda indirin.

      YanıtlaSil
    107. iso dosyasına kendiniz de ekleyebilirsiniz. Hatta x86&x64 AIO da ekleyebilirsiniz. Boyutu 4 GB'ı aşmayacak bir install.wim dosyası eklemeniz yeterli.
      Demişsiniz 4gb'dan daha büyük bir install.wim dosyası attığımız zaman hatamı veriyor.

      YanıtlaSil
    108. ISO dosyasının Dosya Sistemi değişiyor, UDF oluyor. O zamanda çalışmıyor. Windows 7 kurulum hatası veriyor.

      YanıtlaSil
    109. pardon şifre neydi?

      YanıtlaSil
    110. Oğuzhan Izmirlioğlu, bağlantıyı verdiğiniz e-posta adresiyle paylaştım. E-posta adresinizi açıktan vermeyniz. Spam mesajlar e-posta gelen kutunuzu doldurabilir. İletişim bölümünden bir ileti göndermeniz yeterliydi.

      YanıtlaSil
    111. selamın aleyküm. @Dragnon kardeş.

      Ben easyboot ile bootmenu yapmaya çalıştırm. ama olmuyor. ben sana iso dosyalarını versem sen yaparmısın?

      parası neyse vercem.

      YanıtlaSil
    112. Bende tümünü indirdim 7z ile açmaya çalışıyorum hepsinde hata alıyorum niye böyle anlamadım.. :(

      YanıtlaSil
    113. 7zip 9.20 yada daha üstü bir sürümü yükleyin daha sonra tekrar deneyin.

      YanıtlaSil
    114. merhaba hocam linkleri yenileyebilir misin rapidden idiremiyorum

      YanıtlaSil
    115. Yeni çalışmanız dragon multiboot 5.1 in arayüzü çok güzel tasarlanmış.çalışmayı görür görmez merakla beklemeye başladım.

      YanıtlaSil
    116. ismim Fatih... öncelikle teşekkürler bu yaptığınız iş için. indirdim zip ile açamadım hash kontrolü yaptım aynen doğru diyor neyi eksik yapıyor olabilirim acab

      YanıtlaSil
    117. @Fatih Ulukaya7-zip 9.20 ve üstü bir sürümle çıkarın. Parolayı gerekirse elle girin.

      YanıtlaSil
    118. sayın yönetici 7zip 9.20 kullanıyorum
      işletim sistemim 64 bit
      md5 ler doğru
      şifreyi elle giriyorum....
      10 tane büyük ebatlı dosya indirdim. acaba eksik bir şey varmı ?
      aldığım hata mesajı şu şekilde.
      http://imageshack.com/a/img42/2445/r39c.jpg
      yardımcı olursanız sevinirim....
      mail adresi vs verebilirim hızlı çözüm için yardımcı olmak isterseniz...
      şimdiden teşekkürler.

      YanıtlaSil
    119. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      YanıtlaSil
    120. Muhtemel hata şu olabilir. Dosya isimleri seri olarak gidiyor mu?(.001, .002... gibi) dosya adları aynı olacak sadece uzantıları seri olarak gidecek. indirirken dosya ismi değişiyor olabilir.
      7-zip in kurulu olduğu klasörden 7z.exe ve 7z.dll dosyalarını kopyalayıp indirdiğin arşiv dosyalarının yanına at. Yanı konumda boş bir txt dosyası oluşturup içine şunları yazıp kaydep. Sonra uzantısını cmd yap. Çalıştırdığında dosyaları çıkaracaktır. Parola kendiliğinden girilmiş olacak. Dosyayı çıkarma işlemi tamamlanan kadar bekleyin.

      7z.exe e *.7z.001 -r -pfreshdragon
      pause

      Hala olmadıysa bir zaman belirleyip TeamViewer dan bağlanıp hallederiz.

      YanıtlaSil
    121. cmd dosyasını çalıştırdığında gelecek görüntü

      YanıtlaSil
    122. çalışmanızı güncellemeyi düşünüyomusunuz.

      YanıtlaSil
    123. Dostum bu program windows 7 ve xp formatını mı bir yerde barındırıyor, iso formatında olup dvd'ye yazdırıp normal format gibi kullanabilir miyiz? Ben pek anlamadım da. hiç kullanmamıştım böyle birşey :)

      YanıtlaSil
    124. @Ferhat AfşinEvet, DVD ye yazdırıp kullanabilirsin. İşletim sistemlerinin tek menüde seçmeli olarak barındıran bir çalışma. Hangi işletim sistemini sistemi seçersen onu kurulumuna başlar. Burada yapılan tek dvdde hepsini bulundurması.

      YanıtlaSil
    125. Peki orda bulunan XP ile elimdeki XP yi değiştirme gibi bir imkanım var mı?

      YanıtlaSil
    126. evet ultraiso ile yapabilirsin.

      YanıtlaSil
    127. Deneyeceğim, teşekkürler :)

      YanıtlaSil
    128. xp sorun çıkarıyormuş usbde sorunsuz kurmanın yolu varmı admin?

      YanıtlaSil
    129. @Yahya DoğancıMevcut haliyle usb den XP kurmak için bir çözüm yok. ISO dan XP kurma yöntemi var ama onda da başka bir dosyaya müdahale etmek gerekecek. Bu durumda diğer parçalar çalışmayabilir. Şimdilik bir çözüm yok.

      YanıtlaSil
    130. Dostum paylaşım ve emek için teşekkürler. Bütün multiboot sürümleri bende mevcut fakat kaspersky hepsinde virüs buluyor. konboot.gz\FD0-konboot-v1.1-2in1.img dosyasında saldırganlar tarafından bilgisayara zarar vermek ve kişisel bilgileri ele geçirmek için kullanılan bir yazılım diyor. Bunu açıklar mısınız ?

      YanıtlaSil
    131. ya sistem kurtarma cd si yapmayı düsünüyonmu içinde ki araçlar hdd tune chkdsk pasword anahtar vb araçlar bulunana

      YanıtlaSil

    Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
    Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.