21 Ekim 2013 Pazartesi

CCleaner Online Installer

CCleaner programı ile bilgisayarınızda bulunan gereksiz dosyaları silerek daha istikrarlı ve performanslı bir sistem elde edebilirsiniz. Küçük boyutuna rağmen sistem temizliği konusunda çok güçlü olan bu program bilgisayarınızın tertemiz hale gelmesini ve ilk günkü gibi hızlı çalışmasını sağlıyor.




.:Notlar:.
Bazı ayarları yapılmış olarak gelir.
Orijinal kurulum dosyası üzerinden temiz kurulum yapar.
Normal çalıştırıldığında Business Edition kurulur. Diğer sürümleri kurmak için;
-pro parametresi ile Professional Sürüm
-standart parametresi ile Standart Sürüm kurulur.
Professional ve Business Sürüm lisans verilerine ulaşmak için;
-lic parametresi Business sürüm, -licpro parametresi  Professional  sürüm için masaüstüne CCleaner klasörüne bir dosya çıkarır(CCleaner kurulum dizinine atılmak için) ve Lisans bilgilerini gösterir.
Online Installer
Son sürümünü denetler. Yeni sürümü varsa indirir ve yükler.
CCEnhancer eklentisinin en son sürümünü indirir.(CCleaner son sürümünü kullanıyorsunuz dese dahi)
Yeni: -download parametresi ile kurulum dosyasını indirme olanağı.
Yeni: İndirmeden vazgeçme butonu.
Yeni: Kendi kendini güncelleme yeteneği.(Denemeniz için ayarladım.)
Boyut: 380 KB | MD5: 3D055C8BCFA92BF557287BA9386DE6E5
http://www.mediafire.com/?rmpma1au0806a17
Mesenger Windows Live Facebook Twitter MySpace E-Posta

8 yorum:

  1. emeğine ve ellerine sağlık Dragon® yalnız sana müsaden olursa 2 sorum olacak yardımcı olursan sevinirim ;

    1-CCleaner'ı sitesinden slim sürümünü indiriyorum ve "/S" parametresiyle katılımsız yapıyorum yalnız dili ingilizce olarak kuruyor ben kurulumdan sonra türkçe yapıyorum acaba hangi parametre ile direk türkçe kurulumu nasıl yaparız?
    2-K-lite mega codec pack 10.0.5 hakkında bir sorum olacak :) programı "-makeunattended" parametresiyle çalıştırıp "/VERYSILENT /SUPPRESSMSGBOXES /NORESTART /SP-" parametresiyle katılımsız yapıyorum yalnız program katılımsız kuruluma geçtiği anda ekran çözünürlüğünü otomatik olarak çok düşürüyor(800x600'den daha az) ve ekran büyüyor, ben de kurulumun nerede olduğunu göremiyorum acaba bunu nasıl düzeltiriz yardımcı olursan sevinirim çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. @ozgur1) Kurulumdan sonra Türkçe gelmesi için 2 yol var. İlki Kayıt defterinde
    HKEY_CURRENT_USER\Software\Piriform\CCleaner dan Language değerini 1055 yaparak
    Diğeri kurulum sonunda daha önceden oluşturduğun "ccleaner.ini" dosyasını kurulum dizinine kopyalatarak. "ccleaner.ini" dosyasını şu şekilde oluşturabilirsin. Programın Ayarlar/Gelişmiş bölümünden "Tüm ayarları .INI dosyasına kaydet!" seçeneğini seçin daha sonra kurulum dizininden "ccleaner.ini" dosyasını alın.
    2) böyle bir problem hiç yaşamadım ama sorunun sebebi "-makeunattended" parametresi le oluşturduğun .ini yapılandırma dosyasındaki ayarlar olabilir. Bundan emin olabilmek için orijinal dosyayı direk katılımsız parametresi ile çalıştır. Aynı sorun oluşursa sorun başka bir yerde.

    YanıtlaSil
  3. @Dragon®
    yardımların için çok saol Dragon her iki programı da deneyeceğim yalnız ccleaner.ini dosyasını nasıl kopyalatsam sorunsuz olur acaba? "/S" parametresi ile kurulum yaptırıp kurulum dizinine .ini dosyasını kopyalatmayı düşünüyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Hangi yöntemle katılımsız yapıyorsun? ekstra bir işlem istemiyorsan cmd komutlarını kullanabilirsin. xcopy komutu mesela.
    Autoitle yaptırıyorsan ini dosyasını autoitle de yazdırabilirsin. Ayrıca bir ini dosyasına gerek kalmaz, sadece içeriğini yazdırırsın. IniWrite(..) komutu.

    YanıtlaSil
  5. @Dragon®

    senin öğrettiğin gibi winrar veya 7zipSFX builder ile yapmayı planlıyorum :D autoit kullanmayı pek bilmiyorum :( cmd komutları ile nasıl yapabilirim .exe'nin içerisindeki .ini dosyasını nasıl kopyalatabilirim?teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. @ozgurilk önce programı parametresi ile kurdurursun sonra aynı dizindeki ini dosyası şu komutu kullan.
    7zip SFX komut örneği
    RunProgram="hidcon:cmd /c xcopy ccleaner.ini \"%SystemDrive%\\Program Files\\CCleaner\\\" /s /e /i /y /h /r /k"

    istersen kurulumdan sonra çalıştırmak üzere kopyalatacağın dosyayı istediğin yere çıkaracak şekilde sfx yapabilirsin.Bu sana fazladan bir dosya oluşturmana sebep olacak.

    YanıtlaSil
  7. @Dragon®
    Dragon çok saol sayende yeni şeyler öğrendim ayrıca yardımların için söylenecek söz yok peki şu 7sfxbuilder kullanımını nereden nasıl öğrenebiliriz özellikle şu komutlarını

    YanıtlaSil
  8. @ozgurKatılımsız bölümünde kullanımı hakkında anlatım var. İngilizce anlıyorsan, ki bunun için o kadar da gerekmiyor, çünkü örnekler var. Programın yardım dosyasında var. Menüden Yardım/Yardım EN seç. Ben çoğunu yardım dosyasından, biraz deneme-yanılma yöntemiyle birazda google amcaya sorarak öğrendim. Öğrenme sürecimde genellikle bu şekilde. Kaynakların birçoğu ingilizce olduğundan az çok ingilizce gerçekten işe yarıyor.
    Aslında programı kullanırken çoğu zaman komuta gerek yok, zaten program yapılandırma dosyasını tek tek elle yazmamak için yapılmış.
    Komut ne zaman gerekir? ekstra işlemler varsa, mesela dosya kopyalatmak, çalışan işlem sonlandırmak vs. Onlarda komut istemci komutları.
    Takılırsan sorarsın. Bende bilmediğim birşeyler öğrenirim. Araştırırım. Neyse fazla uzatmıyım.
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil

Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.