6 Kasım 2013 Çarşamba

K-Lite Codec Pack Online Installer

K-Lite Codec Pack videolar için gerekli olan kodek yazılımları ve ilgili araçlar içeren bir pakettir. Bu pakette tüm videolar için gerekli olan kodekleri bulabilir ve kurabilirsiniz.
K-Lite Codec Pack çok fazla sayıda kodek içermektedir. Video dönüştürebilmek için gerekli olan kodeklerde bu paketin içerisinde yer almaktadır. Profesyonel kullanıcılar için önerilir.
Notlar
  • Doğrudan indirme imkanı veren bir kaynak bulamadığımdan, kurulum dosyalarını Google Drive üzerinden elle güncelleyerek yapıyorum. Bu yüzden güncelleme çıksa bile ben yeni sürümü Google Drive'a yükleyene kadar son sürüm olduğunu söyler. En kısa zamanda güncellemeye çalışırım. Sürekliliği ve doğrudan indirme olanağı olan bir kaynak bulursanız bildirin, Otomatik hale getireyim. Online Installer için bu yöntem pek mantıklı görünmüyor ama yine de yayınlıyorum.
  • Yüklenen sürüm, en kapsamlı sürüm olan K-Lite Mega Codec Pack  sürümüdür.
  • Ana sürüm dışında sonradan yayınlanan güncelleme sürümlerini de indirip kurma özelliği vardır.
  • -download parametresi ile kurulum dosya(larını) indirebilme özelliği vardır.(Kendisi ve varsa güncellemesi)
  • Sadece güncelleme dosyasını indirmek isterseniz -udownload parametresini kullanın.(Güncellemesi varsa çalışacaktır.)
  • İndirmeyi iptal etme butonu vardır.
  • Kendini güncelleme özelliği vardır.
  • Sürüm kontrolü ilk maddedeki durumdan dolayı benim müdahaleme bağlıdır.
Boyut: 436 KB | MD5: C1537012C8B2693149F46836EEB2C686
http://www.mediafire.com/?65urc4sap5m4ux8
Mesenger Windows Live Facebook Twitter MySpace E-Posta

6 yorum:

  1. Dragon yardımı olurmu bilmiyorum ama ben k-lite mega codec pack'i "http://ftp3.ie.freebsd.org/pub/download.sourceforge.net/pub/sourceforge/x/xy/xyzapp/k/K-Lite_Codec_Pack_1010_Mega.exe" sitesinden indiriyorum burayı kullanarak doğrudan indirebilme yapılıp otomatiğe bağlanabilir mi?

    YanıtlaSil
  2. @ozgurSağol deneyeceğim. Olacak gibi, güncel sürüm zamanında güncelleniyor mu peki?

    YanıtlaSil
  3. @Dragon Blogger

    ben her zaman bu adresten indiriyorum güncel sürüm haricinde eski sürümle pek karşılaşmadım :D

    YanıtlaSil
  4. Yok yanlış anladın sanırım, Yeni sürüm çıkınca hemen oradaki dosyayı da güncelliyorlar mı yoksa biraz zaman geçiyor mu?

    YanıtlaSil
  5. @Dragon Blogger

    ben günü gününe takip edemiyorum ama güncel sürüm çıkınca bu adresten indiriyorum güncelliğini senden takip ediyorum :D dediğim gibi güncel sürüm çıkıpta bu adresten eski sürüm indirmedim sanırım her zaman güncel

    YanıtlaSil
  6. Güncelledim ama kararlı çalışacak mı bilmiyorum. Bunu görmek için yeni sürümün çıkmasını bekleyelim.Verdiğin adresten yola çıkarak başka bir kaynak buldum oradan yaptım. Umarım sorun çıkarmaz.

    YanıtlaSil

Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.