19 Nisan 2014 Cumartesi

VMware Workstation Lite 10.0.2-1744117 | Katılımsız

VMware aynı bilgisayarda disk bölümlendirmeye gerek kalmadan birden fazla işletim sistemine sahip olmak için kullanabileceğiniz bir sanal makine yazılımıdır. Ağ, cihaz kontrolü, dosya paylaşımı, kopyala yapıştır özellikleri, geri alma/ileri alma gibi özellikleri bu sanal makine yazılımı üzerinden çalıştırdıkları işletim sisteminde de kullanabilir ve güvenli bir şekilde işletim sistemini kullanabilirsiniz.
Sanal makine yazılımları arasındaki en popüler yazılımlardan birisi olan VMware Workstation ile tek bir bilgisayarda birden fazla işletim sistemine sahip olabilirsiniz.
Katılımsız Parametresi: /s /z "start_reboot"="0" /log logfile.log /v"REBOOT"="ReallySuppress" ADDLOCAL="ALL" DESKTOPSHORTCUT="1" /qn
Boyut: 129 MB | MD5: C99FA4CBC69EB992AC0B7946A17BAAB8
https://www.firedrive.com/file/B9C6421006D5D22C

3 yorum:

  1. Merhaba Hocam , verdiğin parametre ile elimdeki vmware setup'ını katılımsız yapmaya calısıyorum fakat kurulum gerçekleşmiyor. Setup "VMware Workstation v10.0.0 Build 1295980" sürümü ve 489 Mb boyutunda , acaba ne gibi tavsiyede bulunabilirsin çünkü kafayı bozmak üzereyim :D

    YanıtlaSil
  2. VMarePlayer.6 üzerinden lite çalişması yapabilirmisin??...aşagıda link war
    sizin yaptıgınız çalişma VMware Workstation


    https://my.vmware.com/web/vmware/free#desktop_end_user_computing/vmware_player/6_0|PLAYER-602|product_downloads

    YanıtlaSil
  3. @bozart kofProgramı Lite olarak ben yapmadım yapılmış paketi katılımsız hale getirdim sadece. Biraz araştırayım yapabilirsem eklerim.

    YanıtlaSil

Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.