5 Temmuz 2014 Cumartesi

BurnAware Professional 7.2 | Katılımsız

BurnAware Professional versiyonu size kolay bir şekilde CD/DVD medya dosyaları yazdırmanıza olanak tanıyor. Sadece medya dosyalarını değil her türlü verinizi bu profesyonel ve kolay kullanımlı program sayesinde CD ve DVD'lerinize depolama imkanına sahipsiniz. Blu-Ray ve HD-DVD formatlarında da yazdırma işlemi yapabilmenize olanak sağlayan BurnAware ile yazım işlemleriniz hiç bu kadar kolay olmamıştır. Birden fazla kullanıma izin veren diskler dahil bir çok disk desteği olan BurnAware ile yazdırma işlemleriniz artık çok daha kolay olacak.
Modern arayüzü ve Windows 98/NT/2000/XP/Vista (32,64-bit desteği de mevcut) desteklemesi ile her işletim sisteminde kullanabilen program herhangi bir adware, spyware veya reklam içeriği barındırmamaktadır.
Özellikler
#Tüm CD/DVD medya türlerini Blu-Ray (BD-R/BD-RE)'e de yazabilir
#İmaj disklerinden de yazdırma yapabilir
#DVD video dosyalarından DVD'ler de yazdırabilir
#Audio CD'lerini WAV, MP3 veya WMA formatında yazdırabilme
#İmaj diskleri yaratabilir
#Tüm donanım arayüzleri desteği mevcuttur
#Tüm desteklenen medya formatlarında multi-session disk yazdırabilme imkanı
#Dil seçenekleri için unicode desteği mevcuttur
#Temiz, esnek ve kolay kullanılabilir arayüzü vardır.
Notlar
Lisans dosyaya gömülmüştür.
Sıkıştırma düzeyi arttırılmıştır.
Katılımsız Parametresi: /VERYSILENT /SUPPRESSMSGBOXES /NORESTART /SP-
Boyut: 6.62 MB | MD5: 3A10CF32B3A5B339E93CF771D15AC83E
https://mega.co.nz/#!rEUmwaIC!x05gIRtGTEVK0f2R8c4dKdgRPjjwTzk8GHvymebmi8o

7 yorum:

  1. Toolbarı Kaldırdınızmı acaba ?

    YanıtlaSil
  2. @UmutHDHem yeniden paketlerken, hemde kurarken herhangi bir araç çubuğu görmedim. Temiz kuruldu. Bu tür şeylere özellikle dikkat etmeye çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  3. ben free olanını portable yüklemiştim Türkçeydi... buda Türkçedir herhalde...

    YanıtlaSil
  4. @eroEvet, Türkçe desteği var.

    YanıtlaSil
  5. Bu sürümün TR desteği henüz yok gibi.

    YanıtlaSil
  6. Mehmet Ali sayende inno extractor ile içine .dll dosyasını ekleyip tekrar paketliyorum sonra autoit ile parametreli kurulum yaptırıyorum kurulum sorunsuz oluyor, yalnız seninde yazdığın gibi "Sıkıştırma düzeyi arttırılmıştır." işte sıkıntı burada, benim tekrar paketlediğim setup dosyası 14.6 mb oluyor, şu sıkıştırma olayını biraz anlatabilirsen sevinirim çok saol

    YanıtlaSil
  7. @ozgurkurulum Seçenekelri kısmından; Katı Sıkıştırma
    LZMA2
    Ultra64
    seçersen en iyi sıkıştırmayı yapmış olursun.

    YanıtlaSil

Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.