16 Haziran 2014 Pazartesi

WinRAR 5.10 Final TR x86&x64 TR | Katılımsız

WinRAR, RAR arşiv yöneticisinin 32-bit ve 64-bit Windows sürümüdür. Arşivleri oluşturma, yönetim ve denetimine olanak sağlayan güçlü bir araçtır.
.: Özellikler :.
RAR ve ZIP 2.0 arşivleri tam olarak desteklenir.
Çok gelişmiş, orijinal sıkıştırma algoritması
Metin, ses, grafik, 32-bit ve 64-bit Intel uygulamaları için geliştirilmiş özel sıkıştırma algoritmaları
Sürükle-Bırak kolaylığı ve sihirbaz özelliği sağlayan kabuk arayüzü
Komut satırı arayüzü
RAR olmayan arşiv (7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z) yönetimi
Katı arşivleme, özellikle çok sayıda küçük dosya veya benzer dosyaların sıkıştırılmasını bilinen diğer yöntemlere göre 10%-50% oranında artırabilir.
Çoklu cilt arşivler
Varsayılan veya seçilebilir SFX modüllerini kullanarak kendi açılan arşivlerin (çoklu cilt dahil) oluşturulması
Fiziksel olarak hasar görmüş arşivlerin kurtarılması
Çok ciltli arşivlerin eksik parçalarını yeniden yapılandırmaya izin veren kurtarma ciltleri.
Dosya adlarında Unicode desteği
Şifreleme, arşiv açıklaması, hata günlüğü gibi diğer hizmet işlevleri.
.: Notlar :.
#Türkçe dil dosyaları ve lisans dosyası kurulum dosyasına gömülmüştür. Orijinal Türkçe kurulum dosyası çıktığından değiştirilmiştir.
#x86&x64 AIO | Sisteminize uygun olan kurulur.
#Ekstra Temalar eklenmiştir(Temalı sürüm).(Menüden "Seçenekler/Temalar" dan seçebilirsiniz.)
#Sağ Tuş Menüsü tek başlık altında toplanmıştır.
Katılımsız Parametresi: /s
Temalı
Boyut: 7.08 MB | MD5: 0B24055A338BE76C856E81FFDE224E35
https://mega.co.nz/#!3E8GUCLI!5qRm_V9wGda8ZRbpTs-yhun8lq549BwythhwKv5Y1tg
Sade
Boyut: 3.33 MB | MD5: 8DF26E71F37136C122C27636976C93F1
https://mega.co.nz/#!CRsCUIxD!hBcecAXo4PLot5pZnQNEUsQMwT4UnSyc0T3DR7qIk1c

11 yorum:

  1. Merhabalar, program kurulduktan sonra masa üstündeki tüm simgelerin yeri değişiyor nedeni ne olabilir kodlarınızı kontrol edermisiniz lütfen (işletim sistemim XP pro sp3)
    iyi çalışmalar...

    YanıtlaSil
  2. @LeGeNdFB_GNCkurulumdan sonra kendi kalıntıları için temizlik te yapıyor. Hiç böyle birşeyle karşılaşmadım ama bakıyım. Bildirdiğiniz için sağolun.

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim, sizden bir isteğim olacaktı winrar programını sade yani temasız olarak hazırlayabiirmisiniz?

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler temasız olanı indirip kurdum ve sonuç "simgelerin yeri değişmedi" sanırım diğer temalı winrar'da temalarla alakalı bir sorun olabilir yada eğer kodları değiştirmediysen kodlarda bir sorun var, iyi çalışmalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, rica etsem program kurulumu sona erdiğinde çıkan (countdown) geri sayım methodunu nasıl yapıldığını anlatabilirmisiniz 7zip sfx builder ile...

    YanıtlaSil
  6. 7zip sfx builder ile program kurulumu yaptırırken
    Dosya kopyalatma/taşıma, Kayıt Defteri girdisi ekletme yöntemini anlatırsan sevinirim, kolay gelsin iyi çalışmalar...

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Dragon;
    winrar'ı autoit ile katılımsız yapmaya çalışıyorum 32 ve 64 bit'de programın kurulumunda sorun yok yalnız 64 bit'de programı full yapamıyorum 32 bit'de full oluyor ama 64 bit'de olmuyor autoit kodlarını sana gönderiyorum müsait olduğunda bakabilirsen çok sevinirim nerede yanlış yapıyorum bulamadım teşekkürler

    Not : rarreg.key ile full yapıyorum rarreg.key'i 64 bit'de Program Files\WinRAR içine kopyalatamadım.

    autoit kodu : http://dosya.co/x707qnfa5dpk/WinRAR.au3.html

    YanıtlaSil
  8. 64 bit için yazdığın dosya kopyalatma kodu yanlış olmuş bu haliyle Program Files değil Program Files (x86) içindeki WinRAR'a atar. Üstelik 32/64 bit için kopyalama kodunu 2 defa yazmana gerek yok.
    FileCopy(@TempDir & "\rarreg.key", @HomeDrive & "\Program Files\WinRAR\rarreg.key", 9);
    yazman yeterli. Her halükarda dosyayı Program Files altındaki WinRAR klasörüne atması lazım.

    YanıtlaSil

Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.